73%

ארגזים מעץ מלא

 

ארגזים מעץ מלא – תוספת מקסימה בשלושה גדלים לבחירה עד גמר המלאי

סט שלוש ארגזים באיכות מעולה וגימור מוקפד. מתאימים לאחסון, עיצוב ותלייה. הארגז מיוצרים מעץ אורן טבעי החושף את הטקסטורה של הטבעית. מתאימים למגוון גדול של שימושים החל מסלי עיתונים, ירקות, וגם תליה על הקיר בתור קופסאות לספרים ותצוגה של אוספים או פריטי עיצוב.

מ: 159  מ: 69 

הוסף לווישליסט

מה אפשר לעשות עם קופסאות מעץ טבעי לאחסון

תכירו את אחד המוצרים היפים שלנו - סט שלוש ארגזים מעץ טבעי עם ידיות והטבעה מדליקה של חותמת חום לוהטת. קופסאות העץ מתאימות לאחסון, בתור קופסאות עציצים בסגנון כפרי ואפילו לתלייה על הקיר בתור תאים אסימטריים לספרים ופריטים מעוצבים. קופסאות מיוצרות מעץ טבעי עכשיו בשלושה גדלים לבחירה, ניתן לראות בגלריה או להזמין עם משלוח מהיר הביתה לכל רחבי הארץ. תוספת מושלמת לעיצוב דירות, גינות, מרפסות לאחסון ותצוגה. עכשיו במלאי, למי שרוצה לאסוף עצמאית, מומלץ לוודא זמינות בטרם ההגעה לחנות.

מידות הארגזים:

ארגז קטן: רוחב 35 עומק 25 גובה 25 ס"מ

ארגז בינוני: רוחב 45 עומק 30 גובה 25 ס"מ

ארגז גדול: רוחב 50 עומק 40 גובה 32 ס"מ.

ארגזים מעץ
ארגזים לאחסון מעץ מלא

צריכים מידע נוסף על ארגזים מעוצבים מעץ טבעי ?

אל תפספסו את אחד המוצרים הנהדרים שלנו, טלפנו בשעות הפעילות או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, צוות טוינה כאן לשירותכם ונשמח לסייע במידע נוסף על הארגזים.

מידה

קטן: רוחב 35 עומק 25 גובה 25 ס"מ, בינוני: רוחב 45 עומק 30 גובה 25 ס"מ, גדול: רוחב 50 עומק 40 גובה 32 ס"מ, סט 3 יחידות (מבצע 50%)

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים