13%

כורסא מעוצבת ראטן

 

כורסא מעוצבת ראטן איכותי עם ריפוד נוח – תוספת טבעית מקסימה לגינה או המרפסת

כורסא מעוצבת ראטן בעיצוב קלאסי. הכורסא מיוצרת מראטן איכותי ועמיד, חומר גלם טבעי ונעים למראה, עם כרית מרופדת תואמת ונוחה. מוצר מושלם בתור תוספת לגינה או למרפסת, רהיט איכותי ומקסים, עכשיו בחדר התצוגה או עם שרות משלוחים ארצי. מומלץ על ידי צוות העובדים. אהבתם את הסגנון הטבעי? צפו בקטלוג עשיר של אביזרים מקסימים מראטן ובמבוק

מ: 1,490  מ: 1,290 

הוסף לווישליסט

כורסא מעוצבת ראטן לגינה או למרפסת 

כורסאות ראטן מעוצבות ולא פחות חשוב, נוחות במיוחד, עם כרית בד ומשענת חובקת עם ידיות. כורסאות מיוצרות באינדונזיה, באחד המפעלים הטובים בעולם לרהיטים מראטן. חומר גלם חזק ואיכותי, מתאים לאקלים לח וכמובן למזג האוויר הישראלי. הראטן עבר תהליך עישון נגד מזיקים וחרקים, טיפול חד פעמי המספיק לתמיד. ניתן לרכוש מספר גדול של יחידות אבל מומלץ לוודא זמינות במלאי. 

לא התפשרנו על הנוחות וגם העיצוב

העיצוב הקלאסי מתחבר לנוחות ישיבה מושלמת. רהיט משגע לעיצוב מרפסות, גינות גדולות וקטנות ועמידות למזג אוויר לח יוצרים רהיט מושלם לבחוץ. את הכריות ניתן לכבס אחת לכמה זמן. ההמלצה שלנו היא חלל מקורה לשמירת אורך חיים גדול במיוחד של המוצר. מוזמנים לבקר בחדר התצוגה או לקבל עד הבית עם שירות משלוחים ארצי מהיר. לאספקות למקומות מרוחקים אנא צרו איתנו קשר במשבצת התחתונה. 

כורסאות ראטן לגינה

יש לכם שאלות נוספות על כורסאות לגינה ?

רוצים לבדוק זמינות במלאי, לשאול על צבעים נוספים או שינויים כלשהם במוצר ? אל תפספסו את אחד המוצרים הנהדרים שלנו, טלפנו בשעות הפעילות או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, צוות טוינה כאן לשירותכם ונשמח לסייע במידע נוסף על הכורסאות.

מידה

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים