כוורת מדפים מעוצבת

כוורת מדפים מעוצבת בסגנון תעשייתי בגדלים לבחירה

כוורת מדפים מעוצבת המיוצרת מבסיס ברזל יצוק בעיצוב תעשייתי מדליק וקוביות של עץ טבעי מלא ואיכותי בעובי שני סנטימטר. ניתן גם להניחו לאורך או לרוחב לשימושים מגוונים על פי הצורך. רהיט מיוחד ובעל עוצמה המתאים מאוד לתצוגה של פריטים נאים או כרהיט מעוצב העומד בפני עצמו בחלל המגורים בבית או המשרד. כוורת תאים לאחסון ותצוגה עכשיו בחדר התצוגה או עם משלוח עד הבית. מומלץ ואהוב על ידי הצוות 🙂

מ: 2,390 

הוסף לווישליסט

כוורת עץ וברזל - התוספת המושלמת לתצוגה ואחסון

קבלו את הרהיט המושלם לשם עיצוב חללי מגורים וחללים מסחריים. אלמנט איכותי ומיוחד עם טאצ' תעשייתי של ברזל יצוק, עבודת פרזול מדויקת עם תאים של עץ טבעי מלא לאחסון ספרים ותצוגה של פריטי נוי. להשיג בשלושה גדלים לפי הצורך, עם אפשרות לאספקה מהירה לבית הלקוח. עכשיו בחדר התצוגה או עם שליח ישירות הביתה.

עוד כמה דברים על כוורת מדפים מעץ טבעי וברזל יצוק

א. הכוורת, כמו כל הרהיטים מהעץ הטבעי עוברת תהליך עישון נגד מזיקים, תהליך חד פעמי המספיק לתמיד, כך תסירו דאגה מלבכם.ב. רובם הגדול של הרהיטים שלנו מיוצרים כיחידה אחת, כלומר ללא הברגות או הרכבות אלא כרהיטים איכותיים שלא יחרקו או יתנדנדו עם הזמן.ג. כוורת מדפים כמו רהיטים מעץ טבעי מתאימים במיוחד גם כתוספת עיצובית גם בחללי מגורים ובתים בסגנון מודרני ויוצרים איזון מושלם בין חומרי גלם תעשייתיים וקרים לבין תחושת חמימות נעימה של חומר גלם טבעי.
כוורת מדפים מברזל
כוורת מדפים מברזל

יש לכם שאלות על כוורת מדפים?

אל תפספסו את אחד מהרהיטים היפים שלנו, רוצים לשנות גודל או מידה, לשנות צבע, לתאם אספקה למועד עתידי - דברו איתנו בשעות הפעילות, בקשו את אריק או אלון או תשאירו פרטים ונחזור ביום למחרת..

מידה

, ,

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים