כסא אגוז בהיר

כסא אגוז בהיר לעיצוב פינת האוכל בבית או במרפסת

בהחלט אחד מהכסאות היותר אהובים בגלריה – כסא אגוז בהיר מעץ מלא בסגנון עיצוב אוורירי ומקסים. רהיט איכותי ונוח המתאים לשולחנות בגובה סטנדרטי, בגוון אגוז בהיר נעים למראה עם מושב מרופד ומשענת חובקת. ניתן לשלב מספר גוונים למראה אקלקטי ושמח. תוספת מושלמת סביב כל שולחן אוכל, עכשיו במלאי עם שירות משלוחים ארצי מהיר אליכם הביתה.

מ: 550 

הוסף לווישליסט
כסאות אוכל אגוז
כסאות אוכל מעץ

כסאות אוכל לעיצוב פינת האוכל הכי משפחתית וחמה בבית

כסא אגוז בהיר מעץ בסגנון כפרי חם ומקסים. רהיט איכותי ונוח המתאים לשולחנות בגובה סטנדרטי, בגוון אגוז בהיר וכמובן מעץ מלא ואיכותי הכולל מושב מרופד ומשענת חובקת. ניתן לשלב מספר גוונים למראה אקלקטי ושמח, להשיג בגלריה בנווה ירק או עם משלוח מהיר לכל הארץ. 

שולחן פינת אוכל כפרי
שולחן פינת אוכל כפרי
שולחן פינת אוכל כפרי
שולחן פינת אוכל כפרי לשמונה

כסאות אוכל בשילובים מקסימים של צבעים לבחירה

ההמלצה שלנו היא לשלב בין מספר גוונים לקבלת מראה שמח ועליז בפינת האוכל. מוזמנים להתייעץ איתנו על האפשרויות המומלצות שאנחנו מכירים או לראות קצת תמונות מבתים לקבלת רעיונות נוספים בעיצוב הבית. מוזמנים לדבר איתנו בכל עת. צוות טוינה

מזמינים בהתאמה אישית

הגודל לא מתאים ? רוצים ליצור שולחן עם חתימה אישית שלכם ? פה אנחנו נכנסים לתמונה - צרו איתנו קשר ותארו לנו מה אתם צריכים:

היכן ניתן לראות את הכסאות ?

אצלנו בחנות כמובן, מומלץ לעדכן אותנו יום לפני כדי שגם אם לא נמצאים, נספיק להביא אותם מהמחסן הלוגיסטי שלנו. כדאי להתקשר בשעות הפעילות שלנו, תבקשו את אלון או אריק - מחכים בטלפון 03-9026360

כסאות אוכל מעץ בצבעים לבחירה
כסאות אוכל מעץ בצבעים לבחירה

אוהבים לבחור בעצמכם ורוצים ליצור רהיט מיוחד שיש רק לכם ?

רוצים להזמין כסאות אוכל עם משענת איקס בצבע מיוחד ולא סטנדרטי - אל תפספסו את ההזדמנות לבחר רהיטים מעולים לפי צבע או מידה. דברו איתנו בשעות הפעילות ובינתיים, צפו בקטלוג עשיר של רהיטים בהתאמה אישית:

מידה

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים