כסא פינת אוכל

 

כסא פינת אוכל מראטן ובמבוק בעיצוב מינימליסטי מקורי

כסא פינת אוכל בעיצוב מדליק ולא שגרתי. הכסאות מעוצבים בסגנון אלגנטי מינימליסטי בהשפעת הסגנון הסקנדינבי, מיוצרים מבסיס ברזל מחוזק וראטן חזק ועמיד. מתאימים כמעט לכל סוג של שולחן בזכות המראה הנייטרלי שלו, לפנים הבית וגם למרפסות וגינות מקורות. עכשיו בחדר התצוגה שלנו או עם שירות משלוחים לכל הארץ. מומלץ לוודא זמינות במלאי בטלפון.

מ: 790 

הוסף לווישליסט
כסאות אוכל ראטן
כסאות אוכל ראטן

כסאות ראטן בעיצוב מינימליסטי 

תוספת מושלמת לפינת האוכל או לשולחן במטבח. מיוצרים בהשפעת העיצוב הנורדי אשר מתאפיין בקווים עדינים וגוונים טבעיים רכים. בעל מבנה יציב במיוחד עם רגלי מתכת חזקות בצבע שחור. עכשיו בגלריה או עם שירות משלוחים ארצי מהיר אליכם הביתה.

יש לכם שאלות על כסאות אוכל מראטן ?

רוצים לשנות גודל או צבע, לשמור יחידה אחת או לתאם אספקה עתידית לבית החדש? אל תפספסו את אחד מהרהיטים היפים שלנו, דברו איתנו בשעות הפעילות, בקשו את אריק או אלון או השאירו פרטים ונחזור ביום למחרת..

וכמה דברים נוספים לגבי הכסאות המקסימים

א. הכסאות, כמו כל הרהיטים מהעץ הטבעי או מהראטן עוברים תהליך עישון נגד מזיקים, טיפול חד פעמי המספיק לתמיד אז הסירו דאגה מלבכם.

ב. רוב הרהיטים שלנו מיוצרים כיחידה אחת, כלומר ללא הברגות או הרכבות אלא כרהיטים איכותיים שלא יחרקו או יתנדנדו עם הזמן.

ג. כסאות אוכל בסגנון מינימליסטי מתאימים מאוד בתור תוספת עיצובית גם בחללי מגורים וסלונים בסגנון מודרני ויוצרים איזון מושלם בין חומרי גלם תעשייתיים וקרים לבין תחושת חמימות נעימה של חומר גלם טבעי.

כסאות במבוק לגינה
מידה

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים