כסאות בר מעוצבים

 

כסאות בר מעוצבים עם משענת ומושב מרופד בשני גוונים לבחירה

כסאות בר מעוצבים עם משענת המיוצרים מעץ מלא ואיכותי וסגנון גימור מהודר. הכסאות כוללים משענת נוחה ומושב מרופד בגובה 63 ס”מ המתאים לבר או דלפק בגובה 90 סטנדרטי. להשיג בשני גוונים מקסימים לבחירה – טבעי ואגוז כהה. עכשיו בחדר התצוגה או עם שרות משלוחים ארצי עד בית הלקוח. רהיטים איכותיים במיוחד ותוספת עיצובית מקסימה לדלפק או הבר במטבח. מומלץ מאוד על ידי הצוות.

מ: 1,190 

הוסף לווישליסט

לא מתפשרים על נוחות הכסאות בעיצוב הבר והדלפק 

שנים היה מקובל שבעת רכישת כסאות בר מעוצבים יש להתפשר על הנוחות. מאחר שבבתים רבים הפך דלפק הבר להיות המקום ישיבה הקבוע שבו מתקיימות הארוחות הממושכות יותר, הצורך בכיסאות נוחים שמתאימים גם לישיבה ממושכת וגם לחבר'ה לא צעירים הפך להיות סוג של סטנדרט. בטוינה מצאנו דגם נוח במיוחד המכיל ריפוד עבה וגם משענת חובקת הנוחה בעת הישענות לאחור. את הכסאות ניתן להשיג בגוון טבעי או אגוז כהה בהתאם לעיצוב הכללי של דלפק הבר. מוזמנים לראות בחדר התצוגה או עם הזמנה באתר. 
כסאות בר מעוצבים עם משענת
כסאות בר מעוצבים עם משענת
כסאות בר מעוצבים עם משענת
כסאות בר בגוון אגוז

כסאות בעיצוב יוקרתי ואיכות מעולה

השילוב שבין חומר גלם מעולה ואיכות ייצור מדוייקת יתארו היטב את הדגם של כסאות בר מעוצבים עם משענת. עץ אלון מלא וחזק עם ריפוד איכותי ועבודת נגרות סופר מקצועית של אחד המפעלים הטובים לעבודות עץ במחירים סבירים. המפעל מספק רהיטים למותגים היוקרתיים בעולם הרהיטים והעיצוב באירופה וארצות הברית. אצלנו תמצאו אותם במחיר ישראלי לחלוטין. מוזמנים לבקר בגלריה או להזמין עם שירות משלוחים ארצי עד הבית.  

ועוד כמה דברים שכדאי לדעת על הכסאות:

איכות: כסאות הבר מיוצרים כיחידה אחת, כלומר רהיטים ללא הברגות וללא הרכבות, מה שמבטיח לכם יציבות ארוכת שנים ללא חריקות או התנדנדויות כלשהם בעתיד. עץ מלא: אלון מלא, ברמת גימור מעולה וכמובן עישון כנגד מזיקים. הכסאות מיוצרים במפעל מעולה המספק למותגי הרהיטים היוקרתיים באירופה ובארה"ב. מלאי: הכסאות קיימים במלאי, לכמויות גדולות במיוחד, מומלץ לוודא איתנו זמינות במלאי. למסעדות ובתי קפה, ניתן לבצע הזמנה מראש עם זמני אספקה של מספר חודשים.

יש לכם שאלות על כסאות בר מעוצבים עם משענת ?

אל תפספסו את אחד המוצרים הנהדרים שלנו, טלפנו בשעות הפעילות או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, צוות טוינה כאן לשרותכם ונשמח לסייע במידע נוסף על הכסאות.

מידה

צבע

בהיר, כהה

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים