כסאות מתכת לגינה

 

כסאות מתכת לגינה בסגנון מרוקאי מקורי

כסאות מתכת לגינה – תוספת מקסימה בסגנון כפרי צרפתי מקורי עכשיו בשני גוונים לבחירה. הכסאות מתאימים לעיצוב פינות אוכל עגולות קטנות בחצר הכניסה או במרפסת, בעלי מבנה נוח במיוחד וחשוב מכך הם ניתנים לקיפול ולאחסון נוח בתקופות החורף. תוספת מושלמת לעיצוב בסגנון כפרי צרפתי, מומלץ לשלב מספר גוונים למראה מעניין, ניתן להוסיף כמובן גם כריות מושב תואמות בדגמים לבחירה.

מ: 495 

הוסף לווישליסט

כסאות מתכת לגינה - גם מתקפלים וגם מקסימים

בחרו עכשיו מבין שלושת הצבעים שבמלאי - טורקיז, לבן וחום ועצבו את פינת האוכל המושלמת שלכם בגינה או במרפסת. ניתן לשלב מספר צבעים למראה אקלקטי ומשמח או להישאר עם גוון צבע אחיד. כסאות מתקפלים הם יתרון גדול בעיקר לימי החורף הקרים בהם משתמשים פחות בכיסאות מתכת לבחוץ. בקרו אותנו בגלריה, מומלץ לוודא זמינות במלאי טרם ההזמנה.

יש לכם שאלות על כסאות מתכת לגינה ?

אל תפספסו את אחד מהרהיטים היפים שלנו, דברו איתנו בשעות הפעילות, בקשו את אריק או אלון או תשאירו פרטים ונחזור ביום למחרת..

וכמה דברים נוספים לגבי כסאות מתקפלים ממתכת לגינה או למרפסת

א. הכסאות מיוצרים במפעל מעולה המתמחה בעבודת פרזול - קבלו מוצר מעולה שהוא גם נוח ומעוצב בסגנון כפרי צרפתי מקסים. ב. כסאות מיוצרים כרהיט איכותי, כלומר כיחידה אחת ללא הרכבות או הברגות, מה שמבטיח מוצר מעולה שלא חורק, מתפרק או מתנדנד. ג. הכסאות מתאימים לעיצוב שולחנות גינה או מרפסת אבל בעיקר בעיקר מתאימים לעיצוב שולחנות עגולים קטנים כמו שרואים בכניסות לבתים ומבואות של חנויות רחוב בצרפת.
כסא גינה טורקיז ממתכת
כסא גינה טורקיז ממתכת
מידה

צבע

חום, לבן, טורקיז

אפשרות משלוח

,

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “כסאות מתכת לגינה”

מוצרים משודרגים