כסא בר ברזל טבעי

 

כסא בר ברזל טבעי – תוספת מקסימה בסגנון תעשייתי מקורי ומושב מתכוונן לפי הצורך

כסא בר ברזל טבעי עם מושב מתכוונן בצורת הברגה. הכסא מעוצב בסגנון תעשייתי מחוספס ומיוצר מברזל יצוק בצבע שחור ומושב עץ עגול בגוונים מרהיבים ומתכוונן עד לגובה 85 ס”מ ומתאים בפתיחה גם לברים ודלפקים גבוהים של עד 110 ס”מ. רהיט מושלם לעיצוב הדלפק או הבר במטבח. מומלץ לבקש בחנות גם תחתיות רכות לרגליים. עכשיו באולם תצוגה עם משלוחים לכל חלקי הארץ.

מ: 690 

הוסף לווישליסט

כסאות בר בעיצוב תעשיית שמח - אתם בוחרים את הצבעים

כסאות ושרפרפים מברזל יצוק ומושבי עץ עגולים אותם אנחנו צובעים לפי בחירתכם בהתאם לעיצוב הכללי אצלכם בבית או במשרד. מומלץ לבדוק איתנו מהם הצבעים הזמינים במלאי ואולי האספקה תהיה מיידית. תוספת מקסימה בחלל המגורים, עם אפשרות לכוון את גובה המושב כך שיתאים לדלפקים בים תשעים למטר ועשרה סנטימטרים. 

לא מתפשרים על העיצוב - כסאות בר ברזל בצבעים לבחירה

שנים היה מקובל שבעת רכישת כסאות בר מעוצבים יש להתפשר על העיצוב. שילובים מקסימים בין עץ לברזל יצוק יוסיפו אלמנט מקסים סביב דלפק הבר בבית. לעיצוב שמח ועליז ניתן להזמין מושבים עגולים בצבעים לבחירה. בחרו בגלריה צבעים שאהבתם ממניפת הצבעים של טמבור או נירלט, אנחנו נספק לכם את הכסאות החדשים הביתה עד עשרה ימי עבודה. רוצים אספקה מיידית - בדקו איתנו איזה צבעים זמינים במלאי, ייתכן ותוכלו לקבל את הכסאות עוד השבוע. 

כסא בר ברזל טבעי - תוספת מקסימה בסגנון תעשייתי מקורי ומושב מתכוונן לפי הצורך

כסא בר ברזל טבעי עם מושב מתכוונן בצורת הברגה. הכסא מעוצב בסגנון תעשייתי מחוספס ומיוצר מברזל יצוק בצבע שחור ומושב עץ עגול בגוונים מרהיבים ומתכוונן עד לגובה 85 ס"מ. רהיט מושלם לעיצוב הדלפק או הבר במטבח, מומלץ לבקש בחנות גם תחתיות רכות לרגליים. עכשיו באולם תצוגה עם משלוחים לכל חלקי הארץ.

כסאות בר מברזל יצוק
כסאות בר מברזל יצוק
כסא בר ירוק מברזל יצוק
כסאות בר ברזל ירוק

כסאות בעיצוב תעשייתי ואיכות מעולה

השילוב שבין חומר גלם מעולה ואיכות ייצור מדוייקת יתארו היטב את הדגם של כסאות בר ברזל בצבעים לבחירה. עץ אלון מלא וחזק עם ריפוד איכותי ועבודת נגרות סופר מקצועית של אחד המפעלים הטובים לעבודות ברזל ועץ במחירים סבירים. המפעל מספק רהיטים למותגים היוקרתיים בעולם הרהיטים והעיצוב באירופה וארצות הברית. אצלנו תמצאו אותם במחיר ישראלי לחלוטין. מוזמנים לבקר בגלריה או להזמין עם שירות משלוחים ארצי עד הבית.  

יש לכם שאלות על כסאות בר ברזל בצבעים לבחירה ?

רוצים לשנות צבע, מידה או כל דבר אחר ? אל תפספסו את אחד המוצרים הנהדרים שלנו, טלפנו בשעות הפעילות או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, צוות טוינה כאן לשירותכם ונשמח לסייע במידע נוסף על הכסאות.

מידה

רוחב 35 עומק 35 גובה 65 ס"מ

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים