מזנון כפרי קלאסי

מזנון כפרי קלאסי מעץ טבעי מלא בעיצוב מקורי מקסים

מזנון כפרי קלאסי ואיכותי מעץ מלא בגוון אגוז. שידת המזנון מיוצרת מעץ מלא ואיכותי (ללא הברגות או הרכבות) ומעוצב בסגנון כפרי קלאסי הכולל מבנה של מגירות ודלתות לאחסון עם משטח עץ עליון לתצוגה ומראה של צבע  אגוז ונעים לעין. מזנון איכותי ומקסים לעיצוב חלל המגורים בבית, לצד פינת האוכל, או בתור שידת כיור לחדר האמבט. למעוניינים בפתרונות אחסון ותצוגה נוספים, מומלץ לצפות גם בקטלוג עשיר ומעודכן של ארונות ויטרינה.

מ: 6,290 

הוסף לווישליסט
מזנון כפרי קלאסי מעץ טבעי
מזנון כפרי קלאסי מעץ טבעי

 

מזנונים מעץ - תוספת אחסון לפינת האוכל בבית

פתרון נהדר לאחסון של כל הדברים הקשורים לאירוח ועיצוב השולחן כמו צלחות, כוסות וכלי הגשה. תוספת כפרית מקסימה מעץ טבעי, בעלת מראה חם ומשפחתי בעיצוב קלאסי אמיתי. להשיג רק בוגדל אחד של רוחב מאה וארבעים ס"מ. מוזמנים לראות בגלריה או עם שירות משלוחים ארצי מהיר אליכם הביתה.

עץ טבעי מלא - איזון מושלם גם בבתים בעיצוב מודרני

רהיטים מעץ טבעי כתוספת טבעית בחללי מגורים, פינות אוכל וגם מטבחים הם הפתרון המקסים ביותר שניתן למצוא לחלל אחסנה נוסף. העיצוב הטבעי מעניק תחושה חמה ונעימה וחומר הגלם הטבעי מתכתב עם בתים בכל סגנון עיצוב. זאת ההמלצה שלנו גם לבתים בסגנון מודרני. מומלץ להזדרז, מלאי מוגבל.

מזנון כפרי קלאסי מעץ
מזנון כפרי קלאסי מעץ טבעי מלא

יש לכם שאלות נוספות על מזנונים מעץ טבעי ?

רוצים לבדוק זמינות במלאי, לשאול על צבעים נוספים או שינויים כלשהם במוצר ? אל תפספסו את אחד המוצרים הנהדרים שלנו, טלפנו בשעות הפעילות או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, צוות טוינה כאן לשירותכם ונשמח לסייע במידע נוסף על השידות והמזנונים.

מידה

רוחב 160 עומק 44 גובה 80 ס"מ

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים