מיטה בסגנון סקנדינבי

 

מיטה בסגנון סקנדינבי מעץ אלון מלא בשני גדלים לבחירה

מיטה בסגנון סקנדינבי בעלת קווים רכים ועיצוב נעים למראה. מיוצרת מעץ אלון החושף טקסטורה טבעית מקסימה ובעלת ראש מיטה פישבון המעוצב בקווים גאומטריים. להשיג בשלושה גדלים לבחירה, עם אפשרות למשלוח ארצי מהיר אליכם לחדר שינה. רהיט איכותי ומושקע במיוחד, לאוהבי הפישבון והעיצוב הנורדי – מומלץ, עכשיו בחדר התצוגה. מוזמנים לצפות גם בשידת לילה פישבון תואמת.

מ: 7,990 

הוסף לווישליסט
מיטה זוגית מעץ

עץ אלון מלא - המלך של הריהוט הסקנדינבי

כאשר מחפשים את הגוונים הנעימים, המראה הטבעי והמעודן המאפיין את העיצוב הסקנדינבי, ישנו חומר גלם איכותי מתאים במיוחד בעל טקסטורה מיוחדת - עץ אלון. רהיטים מעץ זה נחשבים לחזקים במיוחד הודות לצפיפות העץ ופרק הזמן הארוך יחסית שבו הוא גדל. העצים מיוצרים בצורה מבוקרת ובפיקוח ממשלתי לתעשיית הרהיטים ולכן נחשבים לאקולוגים ומתחשבים בסביבה. 

מיטות זוגיות עם ראש מיטה מעוצב מעץ אלון טבעי

עכשיו בשני גדלים לבחירה, מיטות עם ראש פישבון מעוצב המעניק מראה גיאומטרי ועשיר ויוצר הפרדה מבודדת מהקיר בחדר השינה. להשיג ברוחב מטר שישים או מטר שמונים, בהתאם לגודל המזרן שברשותכם. מוזמנים להנות מרהיט איכותי ומקסים, מעץ טבעי בעל מראה חם ונעים, תוספת מושלמת לאיזון מושלם גם בחדרי שינה בסגנון מודרני.
מיטה בסגנון סקנדינבי מעץ
מיטה בסגנון סקנדינבי מעץ

מוזמנים לעצב את חדר השינה המושלם שלכם עם המיטות היפות בישראל

עוברים דירה, מסיימים שיפוץ ? שריינו מועד אספקה בהקדם וקבלו את ההובלה וההרכבה בסמוך למועד ההגעה. הא, משהו נוסף, כמובן ללא התחייבות מצדכם ועם זיכוי כספי מלא במקרה ושיניתם את דעתכם. לשאלות נוספות מוזמנים לדבר איתנו.

ומה עם שידות צד מיטה..

אז בטוינה לא הזניחו את הנושא - מוזמנים ליהנות משידות לילה תואמות מעץ מלא בגימור מעולה. מוזמנים לראות בגלריה שבמודיעין או כמובן, עם שידות משלוחים ארצי מהיר אליכם הביתה.
שידת מגירות פישבון
שידת מגירות פישבון לצד המיטה

יש לכם שאלות נוספות על המיטות ?

רוצים לבדוק זמינות במלאי, לתאם משלוח למועד עתידי, או סתם לשאול מה המצב - אל תפספסו את אחד המוצרים הנהדרים שלנו, טלפנו בשעות הפעילות או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, צוות טוינה כאן לשירותכם ונשמח לסייע במידע נוסף על המיטות.

מידות מדויקות של המיטה:

מהרצפה לבסיס: 21 ס"מ, מהרצפה לראש המיטה : 105 ס"מ, רוחב הבסיס: 168 ס"מ, אורך הבסיס: 215 ס"מ

 
מידה

מזרן 160×190 ס״מ, מזרן 160×200 ס"מ, מזרן 180×200 ס"מ

אפשרות משלוח

,

שידות צד תואמות

ללא, 1, 2

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מיטה בסגנון סקנדינבי”

מוצרים משודרגים