מיטה זוגית מעוצבת

 

מיטה זוגית מעוצבת בשישה גדלים לבחירה – הרהיט הנמכר ביותר בשנתיים האחרונות

שדרגו את חדר השינה שלכם עם הרהיט הנמכר ביותר בגלריה של טוינה. מיטה זוגית מעוצבת בסגנון סקנדינבי אמיתי במספר רב של מידות לבחירה. המיטה מיוצרת מעץ אלון מלא עם בסיס מזרן נושם ובריא. ראש מיטה מרופד נוח במיוחד בעת הישענות לאחור בעת קריאה או צפייה בטלוויזיה. ריפוד המיטה מיוצר בצבע אפור כהה מבד איכותי קל לניקוי. תוספת מקסימה לעיצוב חדר השינה המושלם, עכשיו בגלריה או עם שירות משלוחים ארצי מהיר לבית הלקוח.

מ: 3,990 

הוסף לווישליסט
מיטה נורדית מעוצבת

המיטה המקסימה - עכשיו באספקה מהירה

קיבלנו מידות חדשות ועכשיו ניתן להזמין את המיטה בשישה גדלים לבחירה, החל ממיטה וחצי ועד זוגיות גדולות במיוחד. שילוב של עיצוב סקנדינבי ואיכות מעולה. ניתן לראות בגלריה אך מנסיון שלנו, כל מי שהזמין אונליין אמר וואו.

מיטות זוגיות ראש מרופד - העיצוב צרפתי והמחיר ישראלי לגמרי  

הלהיט של השנתיים האחרונות עכשיו עם שירות משלוחים ארצי מהיר לכל הארץ. מבטיחים לכם שתהיו מופתעים לטובה. האיכות מעולה, מסגרת עץ אלון מלא מחוזק עם בסיס מיטה נושם ובריא. ראש מעוצב הכולל בד עמיד וחזק במיוחד שכיף להישען עליו. צוות מובילים מיומן יגיע אליכם הביתה ובתוך כחצי שעה תיהנו ממיטה מושלמת בעיצוב סקנדינבי מקורי.
מיטה זוגית מעוצבת
מיטה זוגית מעוצבת טוינה
מיטה סקנדינבית
מיטה סקנדינבית

מה מתאים יותר למיטה - מזרן עבה או דק 

בשתי מילים - לא משנה. בכמה מילים נוספות, ככל שהמזרן דק יותר כך הגב המרופד של המיטה יהיה חשוף יותר. מעבר לכך, אין שום הבדל או העדפה. השתמשו במה שהתרגלתם אליו ואם הוא נוח ואיכותי - אתם מסודרים. בתמונה מימין ניתן לראות דגם עבה כמו שרואים המיטה שומרת על מראה שיקי ועדכני גם ככה. אתם תחליטו אם יש הבדל לכאן או לכאן. אנחנו חושבים שזה כמעט ולא משנה.

ועוד שאלה שנשאלה, האם שואב אבק רובוטי יכול להיכנס מתחת המיטה

התשובה היא כן.

כמה מילים לגבי גב מיטה המרופד

הנה כמה תשובות לשאלות היותר נפוצות שנשאלו בחנות:  א. כן, ניתן להישען על הגב וזה אפילו ממכר. הגב מיוצר מבד חזק ואיכותי המתאים למזג אויר שלנו בישראל, כלומר בד נושם, ומעוצב עם שיפוע קל המאפשר להישען לאחור בנוחות מירבית. בעת צפיה בטלוויזיה או קריאה, פשוט הישענו לאחור בכיף.  ב. כן, ניתן ומומלץ לנקות את גב המיטה אחת לכמה זמן בעזרת שואב אבק אבל ממש לא חובה. הכל בהתאם לאבק באזור חדר השינה שלכם.  ג. האם ניתן להחליף את סוג או צבע הריפוד? מאחר והמיטה מיובאת לארץ ולא מיוצרת כאן, לא ניתן לשנות את סוג הבד וצבעו ואם תשאלו אותנו, טוב שכך. השילוב שבין העץ הטבעי וצבע הבד נראה לנו מנצח.
מיטה נורדית טוינה
מיטות מעץ

מידות כלליות של המיטה

גובה ראש מיטה: 98 ס"מ עומק ראש מיטה: 15 ס"מ תוספת להיקף המזרון: 3 ס"מ מכל צד לדוגמא, מידות מיטה למזרן 160/200 ס"מ יהיו רוחב 166 עומק 218 וגובה ראש 98 ס"מ. ומשהו נוסף, המזרן שקוע ב 5 ס"מ והגובה מהרצפה לבסיס הוא 23 ס"מ.
מידה

, , , , ,

אפשרות משלוח

איסוף עצמי, הובלה+הרכבה גדרה חדרה

מוצרים משודרגים