מיטה זוגית עם ארגז

בעיצוב איטלקי מקורי – מיטה זוגית עם ארגז מצעים גדול כאופציה לבחירה

מיטה איכותית תוצרת איטליה במחיר מעולה. מיטה זוגית עם ארגז מצעים גדול לאחסון כלי מיטה, שמיכות ומצעים. מיוצרת במפעל איטלקי מעולה המספק מיטות למותגים היוקרתיים בעולם ואיכות ללא פשרות. למיטה ריפוד נעים ומנגנון מעולה לפתיחה נוחה של הארגז אחסון. מומלץ לנסות גם מזרן תואם מאותו המפעל. להשיג בגלריה או בהזמנה אונליין.

מ: 7,990 

הוסף לווישליסט

מיטה זוגית מרופדת מכל צדדיה

איזה כיף, כבר לא צריך להיזהר על הרגלים או יותר נכון, על אצבעות הרגליים. מיטה מרופדת 360 מעלות עם ריפוד איכותי ועוטף שבנוסף לכך ניתן לשליפה וכיבוס אחת לכמה זמן. מוזמנים לחדר התצוגה כדי להרגיש את הריפוד, להפעיל את מנגנון הפתיחה המעולה ולראות את גודל ארגז אחסון. עכשיו בטוינה, איכות איטלקית במחיר ישראלי לגמרי. 

מיטה זוגית מרופדת
מיטה זוגית מרופדת
מיטה זוגית עם ארגז מצעים
מיטה זוגית עם ארגז מצעים

ארגז מצעים עם מנגנון פתיחה מעולה

תגידו ברוכים הבאים אל מיטה זוגית מרופדת. הגיעה מאיטליה ומיוצרת באחד המפעלים הטובים בעולם למיטות זוגיות, מפעל המספק את המוצרים למותגים הקמעונאים המובילים בעולם, עכשיו גם עבורנו. ניתן להשיג בשני גדלים לבחירה, עם או בלי ארגז מצעים הכולל מנגנון פתיחה מעולה באיכות איטלקית אמיתית. ניתן לראות בחדר התצוגה או עם שירות משלוחים ארצי לבית הלקוח.

למידע נוסף על המיטות..

אל תפספסו את אחת מהמיטות המקסימות שלנו, רוצים לדעת פרטים נוספים, לשאול על מידות מדויקות, לתאם הובלה עתידית, למה אתם מחכים, צרו קשר בשעות הפתיחה או השאירו פרטים ונשוב בהקדם

לפני שנשכח, מידות כלליות של המיטה:

מזרן 160/200: רוחב 176 עומק 230 גובה 96 ס"מ

מזרן 180/200: רוחב 196 עומק 230 גובה 96 ס"מ

מידה

,

ארגז מצעים

כולל ארגז נפתח, ללא ארגז נפתח

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים