מיטה זוגית ראש מרופד

מיטה זוגית ראש מרופד בגדלים לבחירה – הרהיט הנמכר ביותר בשנה האחרונה

מעצבים את חדר השינה המושלם שלכם עם המיטה המעוצבת והנפלאה, עכשיו בגדלים לבחירה. המיטה מיוצרת מעץ אלון מלא ואיכותי, חומר גלם חזק במיוחד עם טקסטורה משגעת של עץ טבעי וכמובן עם ראש מרופד בבד איכותי בצבע אפור כהה, מתאים מאוד בעת הישענות לאחור בעת קריאה או צפייה בטלוויזיה. ריהוט איכותי ומעוצב, תוספת מושלמת לכל חדר שינה, בחרו גודל וקבלו משלוח ארצי מהיר עם הרכבה בחדר השינה. לחזרה וצפיה בקטלוג עשיר של מיטות מעוצבות.

מ: 3,990 

הוסף לווישליסט

מיטות זוגיות ראש מרופד - העיצוב צרפתי והמחיר ישראלי לגמרי  

הלהיט של השנה האחרונה עכשיו עם שירות משלוחים ארצי מהיר לכל הארץ. למעוניינים להרגיש את המוצר ניתן לקפוץ לחדר התצוגה ולהתרשם, מנסיון שלנו, אפשר בקלות לחסוך את הנסיעה - מבטיחים לכם שתהיו מופתעים רק לטובה. האיכות מעולה, מסגרת עץ אלון מלא וחזק עם בסיס מיטה נושם ובריא, עם ראש מעוצב הכולל בד עמיד וחזק במיוחד שכיף להישען עליו. צוות מובילים מיומן יגיע אליכם הביתה ובתוך כחצי שעה תהנו ממיטה מושלמת בעיצוב מקורי. למתגוררים מחוץ לגבולות מרכז הארץ, מוזמנים לשוחח איתנו ולקבל הצעת מחיר להובלה והרכבה. רק אל תשכחו להציע לחבר'ה שלנו משהו לשתות..

כמה מילים לגבי גב מיטה המרופד

א. כן, ניתן להישען על הגב וזה אפילו נוח. הגב מיוצר מבד חזק ואיכותי המתאים למזג אויר שלנו בישראל, כלומר בד נושם, ומעוצב עם שיפוע קל המאפשר להישען לאחור בנוחות מירבית. בעת צפיה בטלוויזיה או קריאה, פשוט הישענו לאחור בכיף. 

ב. כן, ניתן ומומלץ לנקות את גב המיטה אחת לכמה זמן בעזרת שואב אבק אבל ממש לא חובה. הכל בהתאם לאבק באזור חדר השינה שלכם. 

ג. האם ניתן להחליף את סוג או צבע הריפוד? מאחר והמיטה מיובאת לארץ ולא מיוצרת כאן, לא ניתן לשנות את סוג הבד וצבעו ואם תשאלו אותנו, טוב שכך. השילוב שבין העץ הטבעי וצבע הבד נראה לנו מנצח.

מה מתאים יותר למיטה - מזרן עבה או דק 

בשתי מילים - לא משנה. בכמה מילים נוספות, ככל שהמזרן דק יותר כך הגב המרופד של המיטה יהיה חשוף יותר. מעבר לכך, אין שום הבדל או העדפה. השתמשו במה שהתרגלתם אליו ואם הוא נוח ואיכותי - אתם מסודרים. בתמונה משמאל ניתן לראות דגם עבה כמו שרואים המיטה שומרת על מראה שיקי ועדכני גם ככה. ניתן לראות בחדר התצוגה דוגמא לכך. בצילום הראשי (זה שבראש העמוד) ניתן לראות את המיטה עם מזרן דק יחסית. אתם תחליטו אם יש הבדל לכאן או לכאן. אנחנו חושבים שזה כמעט ולא משנה.

ועוד שאלה שנשאלה, האם שואב אבק רובוטי יכול להיכנס מתחת המיטה

התשובה היא כן.

מיטה מעוצבת כיתוב
מיטה זוגית מעוצבת

מידות כלליות של המיטה

גובה ראש מיטה: 98 ס"מ

עומק ראש מיטה: 15 ס"מ

תוספת להיקף המזרון: 3 ס"מ מכל צד

לדוגמא, מידות מיטה למזרן 160/200 ס"מ יהיו רוחב 206 עומק 218 וגובה ראש 98 ס"מ. ומשהו נוסף, המזרן שקוע ב 5 ס"מ והגובה מהרצפה לבסיס הוא 23 ס"מ.

מידה

, , , , ,

אפשרות משלוח

איסוף עצמי, הובלה+הרכבה גדרה חדרה

מוצרים משודרגים