21%

מיטת ילדים מעוצבת

 

מיטת ילדים מעוצבת עם מיטת חבר / ארגז מצעים גדול

כבר לא צריך מיטת מעבר – אידאלית לילדים מגיל שנתיים שלוש (ניתן לקבל עם מעקה בטיחות). בעלת ראש מרופד וארגז גדול לאחסון מצעים ושמיכות או צעצועים ובגדים. המיטה מיוצרת מחומרי גלם טבעיים עם חומרים גלם המאושרים על ידי תו התקן האירופאי. מעוצב בעבור מותג אירופאי מוביל בסטנדרטים הגבוהים ביותר. המיטה מעוצבת בסגנון מקורי עליז ושמח הכולל ריפוד איכותי ובסיס מעץ טבעי מלא. עכשיו באספקה מידית עם שירות משלוחים ארצי מהיר אליכם הביתה. הא, משהו נוסף, ניתן להפוך את הארגז למיטת חבר.

מ: 3,390  מ: 2,690 

הוסף לווישליסט
מיטת ילדים מעוצבת
מיטת ילדים מעוצבת עם ארגז

מיטת ילדים מעוצבת - גם בגלל הבריאות 

לא רק העיצוב המקסים, אלא גם חומרי הגלם המותאמים מבחינה בריאותית לילדים שלכם פרמטר אחרי פרמטר:

א. עץ מלא: חומר גלם איכותי, נושם וטבעי וכמובן ידידותי לאיכות הסביבה. חלק בנושא העץ הוא ההברגות וההדבקות שהם נטולי כימיקלים או חומרים שלא עברו תו תקן אירופאי מחמיר. 

מיטת ילדים - גם בגלל ארגז האחסון הגדול

אף אחד עוד לא הצטער על חלל אחסון גדול, בעיקר בחדר הילדים. מצעים, שמיכות, צעצועים ואפילו בגדי חורף וקיץ בהתאם לעונה. הכל נכנס לארגז אחסון גדול, שגם הוא מיוצר מעץ מלא ואיכותי, ונשלף מהמיטה בצורה מושלמת לנוחיותכם. ארגז המצעים משתנה בהתאם לגודל המיטה שבחרתם התואם את גודל המזרן.

מיטת ילדים מעוצבת
ארגז מצעים גדול של מיטת ילדים
מיטת ילדים מעוצבת

התאמה למיטת חבר נפתחת

רוצים לארח חברים של הילדים - אין בעיה. את הארגז מצעים ניתן בקלות לשדרג למיטת חבר בעזרת מספר חיזוקים בתחתחת הארגז. כל מה שצריך לעשות, זה רק לעדכן אותנו על כך מראש. עדיין מתלבטים, מוזמנים להתקשר אלינו במיידי. רהיט מקסים ואיכותי - מומלץ על ידי הצוות.

מידות כלליות למיטה 90/190 ס"מ 

רוחב 210 ס"מ

עומק ראש מיטה 115 ס"מ

עומק גוף 95 ס"מ

גובה ראש מיטה 78 ס"מ

גובה מזרן מהרצפה 32 ס"מ

מיטת ילדים תקריב של הריפוד
מיטת ילדים מעוצבת ראש מרופד
מעקה טורקיז למיטת ילדים

מעקה בטיחות למיטת ילדים

ניתן להשיג גם מעקה בטיחות תואם. חסכו את מיטת המעבר לגילאי שנתיים שלוש ובחרו מעקה בצבע אורן או טורקיז לבחירתכם. מומלץ על ידי הצוות.

מעקה למיטת ילדים

יש לכם שאלות נוספות על מיטות מעוצבות לילדים

רוצים לבדוק זמינות במלאי, לשאול על צבעים נוספים או שינויים כלשהם במוצר ? אל תפספסו את אחד המוצרים הנהדרים שלנו, טלפנו בשעות הפעילות או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, צוות טוינה כאן לשירותכם ונשמח לסייע במידע נוסף על המיטות.

מיטת ילדים בחדר השינה
מידה

מזרן 90×190 ס"מ

תוספת מזרן

ללא מזרן, כולל מזרן

תוספת מעקה

ללא, בטח שכן

אפשרות משלוח

,

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מיטת ילדים מעוצבת”

מוצרים משודרגים