חוזר בקרוב

מיטת ילדים מרופדת

 

מיטת ילדים מרופדת בעיצוב מקסים – בשני גדלים לבחירה

מיטת ילדים מרופדת המיוצרת עבור מזרנים בשני גדלים סטנדרטים. המיטה בעלת ראש קדמי ואחורי מרופדים ומיוצרת עבור מותג אירופאי מוביל בסטנדרטים גבוהים בסגנון עיצוב מקסים הכולל ריפוד איכותי ובסיס מעץ טבעי מלא. עכשיו במלאי באספקה מהירה לבית הלקוח. רהיט איכותי בעיצוב מקורי – מומלץ על ידי הצוות.

מ: 1,990 

הוסף לווישליסט

לא התפשרנו על האיכות ועל הבריאות של ילדיכם

עץ טבעי מלא - חומר גלם נושם וידידותי לסביבה שמעבר לאפקט החם והמרגיע אינו מכיל דבקים וכימיקלים למיניהם. מיטה מעוצבת בסגנון אוורירי ופתוח ללא סגירות של ארגזי מצעים וכדומה, אבל עם חלל פנימי שכן מאפר אחסון באמצעות תאי אחסון או סלסלות גדולות. להשיג בשני גדלים לבחירה בהתאם לגודל המזרן או החלל הפנוי בחדר.
מיטת ילדים מרופדת
מיטת ילדים מעוצבת

מיטות מרופדות עם התאמה מושלמת לילדים

ילדים כמו ילדים נוטים להיות תזזיתיים ולהתנועע רבות, לעיתים ללא מחשבה מוקדמת. מיטה רכה ומרופדת הכוללת גב קדמי וראש אחורי מרופדים ורכים ימנעו מכות יבשות ברגלים בעת ההליכה באזור המיטה. הריפוד, רך ואיכותי, נעים למגע ומושלם עבור הילדודס. דברו איתנו על מועדי אספקה וחזרה למלאי, אנחנו נדאג להתקנה מהירה ומושלמת בחדר הילדים שלכם. 

לרוצים להזמין מיטת חבר לילדים:

אין בעיה בכלל - ניתן להשיג בשני גדלים לבחירה מיטה זהה עם ארגז מצעים או ארגז נפתח למיטת חבר. מוזמנים לצפות בעמוד "מיטת ילדים מעוצבת" או לדבר איתנו על כך. 
מיטת ילדים מעוצבת
מיטת ילדים מעוצבת עם ארגז

מידות כלליות למיטה 90/190 ס"מ

רוחב 210 ס"מ

עומק ראש מיטה 115 ס"מ

עומק גוף 95 ס"מ

גובה ראש מיטה 78 ס"מ

גובה מזרן מהרצפה 32 ס"מ

מידות כלליות למיטה 120/190 ס"מ

רוחב 210 ס"מ

עומק ראש מיטה 145 ס"מ

עומק גוף 125 ס"מ

גובה ראש מיטה 78 ס"מ

גובה מזרן מהרצפה 32 ס"מ

 

לגבי שאלות נוספות על מיטות מרופדות לילדים

אל תפספסו את אחד המוצרים הנהדרים שלנו, תוספת מושלמת לכל חדר ילדים, בנים או בנות. טלפנו בשעות הפעילות או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, צוות טוינה כאן לשירותכם ונשמח לסייע במידע נוסף על המיטות.

מידה

מזרן 120×190 ס"מ, מזרן 90×190 ס"מ

אפשרות משלוח

,

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מיטת ילדים מרופדת”

מוצרים משודרגים