סולם מדפים בצבע טורקיז

 

סולם מדפים בצבע טורקיז – תוספת צבעונית מושלמת לחלל המגורים

סולם מדפים בצבע טורקיז המיוצר מעץ מלא ואיכותי כרהיט מוגמר ללא הברגות או הרכבות. הסולמות מעוצבים בסגנון כפרי מקורי ומתאים בתור ארון לתצוגה או לאחסון של ספרים ואקססוריז. מתאים מאוד גם לחדרי שירות וכתוספת עיצובית מיוחדת למראה שמח ועליז בבית. להשיג בחנות או עם שרות משלוחים ארצי. רהיט מקסים – מומלץ על ידי הצוות 🙂 למעוניינים בשטח אחסון גדול יותר, מוזמנים לצפות גם בקטלוג של ארונות מדפים.

מ: 1,890 

הוסף לווישליסט

סולם מדפים לעיצוב מרפסות וחדרים

סולם צבעוני עם מדפים מדורגים - תוספת קלילה והרמונית לאחסון ותצוגה בכל מקום בחלל המגורים. רהיט שימושי במיוחד בעל יכולות מגוונות החל מספריה מעוצבת ועד לתצוגה של פריטי עיצוב, אוספים, עציצים וכדומה. עכשיו בחדר התצוגה או עם שירות משלוחים ארצי מהיר עד אליכם הביתה. 

יש לכם שאלות על סולמות מדפים צבעוניים?

רוצים לשנות גודל או צבע, לשמור יחידה אחת או לתאם אספקה עתידית לבית החדש? אל תפספסו את אחד מהרהיטים היפים שלנו, דברו איתנו בשעות הפעילות, בקשו את אריק או אלון או השאירו פרטים ונחזור ביום למחרת..

וכמה דברים נוספים לגבי סולמות עץ מדורגים:

א. הסולמות, כמו כל הרהיטים מהעץ הטבעי עוברים תהליך עישון נגד מזיקים, טיפול חד פעמי המספיק לתמיד אז הסירו דאגה מלבכם.

ב. רוב הרהיטים שלנו מיוצרים כיחידה אחת, כלומר ללא הברגות או הרכבות אלא כרהיטים איכותיים שלא יחרקו או יתנדנדו עם הזמן.

ג. סולמות מדפים מעץ מתאימים מאוד בתור תוספת עיצובית גם בחללי מגורים וסלונים בסגנון מודרני ויוצרים איזון מושלם בין חומרי גלם תעשייתיים וקרים לבין תחושת חמימות נעימה של חומר גלם טבעי.

סולם מדפים דקורטיבי מעץ מלא
סולם מדפים במרפסת
מידה

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים