13% חוזר בקרוב

פינת אוכל עגולה

פינת אוכל עגולה לארבעה סועדים בשלושה גדלים לבחירה

פינת אוכל עגולה מעץ מלא עם בסיס מברזל יצוק. השולחן מיוצר ממשטח עץ מלא מעובד באלגנטיות החושף טקסטורה טבעית משגעת ובסיס מברזל יצוק עם נגיעה תעשייתית ומחוספסת. השולחן בעל מבנה יציב ואיכותי, מתאים כפינת אוכל לארבעה סועדים במטבח או בחלל המגורים בבית, בגינה או במרפסת. להשיג עם משלוח לכל הארץ או לאיסוף עצמי בחנות. רהיט מקסים ומיוחד עכשיו במלאי עם כסאות אוכל מקסימים לעיצוב מושלם.

מ: 1,790  מ: 1,590 

הוסף לווישליסט

שולחן אוכל עגול לארבעה בשילוב של ברזל תעשייתי ועץ טבעי

רהיט משגע המתאים בתור פינת אוכל לארבעה סועדים. השולחן משלב בתוכו עץ טבעי מלא וברזל תעשייתי יצוק. מתאים במיוחד לעיצוב פינת אוכל במטבח, בגינה או במרפסת אבל גם לחללי עבודה מדליקים. ניתן להשיג בשלושה גדלים לבחירה ולראות בחנות או עם משלוח ארצי מהיר. שולחן מדליק המשלב בין שני עולמות של חומרי גלם, עכשיו במלאי.

יש לכם שאלות על שולחנות פינת האוכל שלנו ?

אל תפספסו את אחד מהרהיטים היפים שלנו, דברו איתנו בשעות הפעילות, בקשו את אריק או אלון או תשאירו פרטים ונחזור ביום למחרת..

כמה דברים נוספים לגבי פינות אוכל

א. השולחנות, כמו כל הרהיטים מהעץ הטבעי מיוצרים במפעלים מעולים ועוברים תהליך עישון נגד מזיקים וחרקים אז הסירו דאגה מלבכם.ב. הרהיטים שלנו מיוצרים בעיצוב מקורי ומיוחד. במידה ולא מתאים ניתן תמיד להחזיר את המוצר ללא בעיה.ג. שולחן אוכל מעץ וברזל מתאימים מאוד גם כתוספת עיצובית גם לבתים בסגנון מודרני ויוצרים איזון מושלם בין חומרי גלם תעשייתיים וקרים לבין תחושת חמימות נעימה של חומר גלם טבעי.
שולחן אוכל עגול לארבעה
שולחן אוכל עגול לארבעה
מידה

, ,

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים