20%

שידה לכניסה מעץ וברזל

 

שידה לכניסה מעץ וברזל – תוספת מקסימה עם נגיעה תעשייתית ומחוספסת

שידה לכניסה מעץ וברזל לעיצוב חלל המבואה בבית. השידה מיוצרת מעץ מלא ובעל נוכחות מרשימה וכוללת שני מדפים ואפשרות למראה תואמת. מתאימה בתור רהיט משלים לכניסה או לכל מרחב פנוי בבית, עכשיו באולם התצוגה או עם משלוח לכל הארץ. לפרטים נוספים צרו קשר עם החנות 03-9026360. מומלץ על ידי הצוות 🙂

מ: 1,490  מ: 1,190 

הוסף לווישליסט

קסם של שידת כניסה בשלושה גדלים לבחירה

שילוב מקסים בין שני חומרי הגלם המנוגדים כל כך. עץ טבעי מלא החושף טקסטורה טבעית מקסימה וברזל יצוק בסגנון תעשייתי המחבר את כל האלמנטים הללו יחדיו. שידה מתאימה לכניסות לבתים, עיצוב חלל מבואה, אבל גם כשידת מדפים לאקססוריז, הוא במילה הנרדפת, קומודה. מוזמנים להתרשם בחנות שלנו או בהזמנה של משלוח ארצי מהיר אליכם לבית. בחרו את הגודל המתאים ואנחנו נדאג לכל השאר.

קונסולה שני מדפים לכניסה
קונסולה שני מדפים לכניסה
שידה מעץ וברזל ארוכה בסגנון קומודה
חיבור של שני שידות יחדיו

למחפשים שידה ארוכה בסגנון קומודה 

שידה מאחורי הספה בעיצוב אמריקאי קלאסי לתצוגה של פריטי עיצוב כמו מסגרות לתמונות וכדומה. הפתרון הוא חיבור של שתי שידות כדי להגיע לאורך הרצוי. מוזמנים לדבר איתנו על הצרכים ואנחנו נשמח למצוא פתרונות. אז למה אתם מחכים? אל תפספסו את אחד הרהיטים היפים שלנו - שילוב מקסים בין עץ וברזל יצוק. 

יש לכם שאלות על שידות מדפים מעץ וברזל?

אל תפספסו את אחד המוצרים הנהדרים שלנו, טלפנו בשעות הפעילות או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, צוות טוינה כאן לשירותכם ונשמח לסייע במידע נוסף על הכסאות.

מידה

רוחב 90 עומק 40 גובה 78 ס"מ, רוחב 105 עומק 40 גובה 78 ס"מ, רוחב 120 עומק 40 גובה 78 ס"מ

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים