שולחן עץ עגול נפתח

שולחן עץ עגול נפתח בעיצוב טבעי משגע

לפינת האוכל הטבעית המושלמת בבית – שולחן עץ עגול נפתח עם מנגנון פנימי איכותי במיוחד. השולחן מיוצר מעץ בוקיצה איכותי בעל טקסטורה טבעית מקסימה במיוחד. בעל מנגנון הגדלה איכותי ונוח במיוחד לתפעול של ארבעים ס”מ (תוספת לשני סועדים). מושלם גם בבתים בעיצוב מודרני. עכשיו בגלריה או עם משלוח ארצי מהיר לבית לקוח.

מ: 7,390 

הוסף לווישליסט

פינות אוכל עגולות עם הגדלה פנימית נוחה במיוחד

שולחנות האוכל המושלמים לשבעה שמונה סועדים. מיוצרים מעץ טבעי מלא החושף טקסטורה מקסימה של חומר גלם טבעי מקסים. פינת אוכל באווירה משפחתית וחמה ועם אפשרות להשיג כסאות אוכל תואמים במספר דגמים לבחירה. לשולחנות פתיחה קלה החושפת הגדלה פנימית בת ארבעים סנטימטרים, המספיקה לעוד שני סועדים נוספים. מנגנון הפתיחה הוא קל ונוח לשימוש עם אחריות יצרן מלאה. מוזמנים לראות את הדגם בחדר התצוגה או עם הזמנה של משלוח מהיר עד בית הלקוח. פינות אוכל עגולות בעלות יתרון מרכזי גדול במיוחד של קשר עין בין כל הסועדים. תוספת כפרית מושלמת גם לבתים בסגנון מודרני. 

יש לכם שאלות על פינת אוכל עגולה נפתחת?

אל תפספסו את אחד משולחנות האוכל היפים שלנו, דברו איתנו בשעות הפעילות, בקשו את אריק או אלון או תשאירו פרטים ונחזור ביום למחרת..

וכמה דברים נוספים לגבי שולחנות מעץ טבעי

א. פינות אוכל, כמו כל הרהיטים מהעץ הטבעי עוברים תהליך עישון נגד מזיקים, טיפול חד פעמי המספיק לתמיד אז הסירו דאגה מלבכם.

ב. פינות אוכל עגולות מכילות שני חלקים - רגליים ומשטח עליון תואם. צוות המובילים שלנו ירכיב אותו בבית הלקוח בתוך דקות ספורות. 

ג. שולחן אוכל מעץ טבעי מתאים מאוד בתור תוספת עיצובית גם בחללי מגורים וגם סלונים בסגנון מודרני ויוצרים איזון מושלם בין חומרי גלם תעשייתיים וקרים לבין תחושת חמימות נעימה של חומר גלם טבעי.

פינת אוכל עגולה וכסאות
שולחן אוכל עגול וכסאות מרופדים
מידה

, ,

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים