שולחן אבירים מעוצב

 

מוזמנים לעצב פינת אוכל חמה ומקסימה עם שולחן אבירים מעוצב מעץ טבעי

מוזמנים להכיר את אחד הרהיטים המקסימים בגלריה של טוינה. שולחן אבירים מעוצב – מושלם לעיצוב פינת אוכל ומגיע בשבעה ! גדלים לבחירה. מיוצר מעץ איכותי מלא בגוון טבעי. בעל מנגנון פתיחה איכותי ונוח לשימוש המאפשר לכם פתיחה נוחה וללא מאמץ. תוספת עוצמתית ומרהיבה לפינת האוכל בבית או בחללים גדולים כמו חדרי אירוח במסעדות, חדרים פרטיים, גינה מקורה וכדומה. מומלץ לוודא זמינות במלאי בטרם ההזמנה >> מוזמנים לצפות בסרטון הדגמה קצר של אופן הפתיחה.

מ: 6,990 

הוסף לווישליסט
שולחן אבירים מעוצב שולחן אבירים מעוצב

שולחן פינת אוכל בסגנון שולחנות האבירים

צרו את פינת האוכל המושלמת שלכם על ידי בחירת שולחן אוכל מלבני בגדלים לבחירה יחד עם כסאות אוכל תואמים מעץ. השולחנות בעלי מבנה מסורתי של רגלי איקס או אמצע ומשטח עליון טבעי החושף את הטקסטורה המקסימה של העץ הטבעי. מומלץ לבדוק בבית, טרם הרכישה, בעזרת סרט מטר, את גודל השולחן הרצוי בפינת האוכל שלכם ורק אז לבחור מבין הגדלים הקיימים במלאי. יש לקחת בחשבון שכל סועד תופס כחצי מטר בקירוב, כלומר שולחן של שני מטרים יאכלס בנוחות ארבעה אנשים מכל צד. 

וכמה דברים נוספים לגבי שולחנות מעץ טבעי

א. השולחנות, כמו כל הרהיטים מהעץ הטבעי עוברים תהליך עישון נגד מזיקים, תהליך חד פעמי המספיק לתמיד, כך תסירו דאגה מלבכם.ב. רובם הגדול של הרהיטים שלנו מיוצרים כיחידה אחת, כלומר ללא הברגות או הרכבות אלא כרהיטים איכותיים שלא יחרקו או יתנדנדו עם הזמן.ג. שולחן ורהיטים מעץ טבעי מתאימים במיוחד גם כתוספת עיצובית גם בחללי מגורים ובתים בסגנון מודרני ויוצרים איזון מושלם בין חומרי גלם תעשייתיים וקרים לבין תחושת חמימות נעימה של חומר גלם טבעי.
פינת אוכל אבירים
שולחן אוכל אבירים
שולחן אבירים גדול ארוך
שולחן אבירים גדול ארוך

שולחנות אבירים גדולים וארוכים במיוחד

מארחים מספר רב של סועדים ולא רוצים לוותר על המראה המיוחד של העץ הטבעי המלא ? אל דאגה, בטוינה תוכלו למצוא שולחנות נפתחים עד לאורך של שלוש מטר ועשרים סנטימטרים המסוגלים לאכלס בקלות שישה עשר סועדים ויותר. בנוסף ניתן למצוא פתרונות גדולים יותר על ידי חיבור של מספר שולחנות בטור. אל תתפשרו על סגנון העיצוב המושלם בפינת האוכל, בואו לראות את השולחנות היפים ביותר שיש, אופנה ללא תאריך תפוגה עכשיו בגלריה או עם שירות משלוחים ארצי מהיר עד הבית.
שולחן אבירים מעוצב שולחן אבירים מעוצב

יש לכם שאלות על שולחנות אוכל אבירים?

אל תפספסו את אחד מהרהיטים היפים שלנו, רוצים לשנות גודל או מידה, לשנות צבע, לתאם אספקה למועד עתידי - דברו איתנו בשעות הפעילות, בקשו את אריק או אלון או השאירו פרטים ונחזור ביום למחרת..

מידה

, , , , , ,

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים