חוזר בקרוב

שולחן אוכל עגול נפתח

 

פינת אוכל עגולה ונוחה במיוחד הנפתחת בגדלים לבחירה

שולחן אוכל עגול נפתח בסגנון מקורי מקסים. השולחן מיוצר מעץ עם ציפוי אלון מבוקע טבעי עם טקסטורה טבעית ומיוחדת. את השולחן ניתן להשיג עם או ללא הגדלות על פי הצורך. שולחן מעוצב ונוח לשימוש עם פתיחות קלות במיוחד לעיצוב פינת האוכל המושלמת. מחירים כוללים משלוח לכל הארץ (למעט אילת).

מ: 4,900 

הוסף לווישליסט

שולחן אוכל עגול עם מנגנון פתיחה קלה

צרו את פינת האוכל המושלמת שלכם על ידי בחירת שולחן אוכל עגול וכסאות תואמים. שולחן עגול מאפשר קשר עין בין כל הסועדים והעץ הטבעי נותן את השפעתו מרגיעה ומאזנת בחלל המגורים. יתרון נוסף של מבנה השולחן הוא רגל האמצע המאפשרת את חופש התנועה מוחלט של הסובבים סביב השולחן. מנגנון פתיחה איכותי במיוחד מאפשר לכם פתיחה וסגירה קלה של המשטח העליון. ניתן להשיג בארבעה קטרים לבחירה בהתאם לגודל השטח הפנוי בבית. המשטח העגול מצופה שתי שכבות לכה להגנה מירבית מבלי להסתיר את הטקסטורה המקסימה של העץ הטבעי. מוזמנים לבקר בגלריה מקסימה או בהזמנת משלוח והרכבה לכל הארץ וכמובן, עד בית הלקוח. 

צריכים מידע נוסף על שולחנות אוכל עם הגדלות ?

אל תפספסו את אחד מהרהיטים היפים שלנו, רוצים לשנות גודל או מידה, לשנות צבע, לתאם אספקה למועד עתידי - דברו איתנו בשעות הפעילות, בקשו את אריק או אלון או תשאירו פרטים ונחזור ביום למחרת..

וכמה דברים נוספים לגבי שולחנות מעץ טבעי

א. השולחנות, כמו כל הרהיטים מהעץ הטבעי עוברים תהליך עישון נגד מזיקים, תהליך חד פעמי המספיק לתמיד, כך תסירו דאגה מלבכם.

ב. רובם הגדול של הרהיטים שלנו מיוצרים כיחידה אחת, כלומר ללא הברגות או הרכבות אלא כרהיטים איכותיים שלא יחרקו או יתנדנדו עם הזמן.

ג. שולחן ורהיטים מעץ טבעי מתאימים במיוחד גם כתוספת עיצובית גם בחללי מגורים ובתים בסגנון מודרני ויוצרים איזון מושלם בין חומרי גלם תעשייתיים וקרים לבין תחושת חמימות נעימה של חומר גלם טבעי.

שולחן אוכל עגול עם הגדלות
פינת אוכל עגולה נפתחת
מידה

, , ,

הגדלות

ללא הגדלות, שתי הגדלות של 50, ארבע הגדלות של 50, שש הגדלות של 50

אפשרות משלוח

מוצרים משודרגים