שולחן אוכל עגול

שולחן אוכל עגול בעיצוב סקנדינבי לארבעה סועדים ובהתאמה אישית

אחד מהרהיטים האהובים בגלריה של יעקב טוינה. שולחן אוכל עגול בסגנון עיצוב סקנדינבי. מיוצר מבסיס של עץ אלון מלא ומשטח עליון מצופה פורניר. מתאים לעד ארבעה סועדים ואידאלי לפינות אוכל קומפקטיות או למטבחים. בחרו את הקוטר הדרוש לכם וקבלו רהיט מקסים במיוחד באספקה של עד 28 ימי עבודה. ניתן להשיג גם כסאות אוכל תואמים. מומלץ.

מ: 1,790 

הוסף לווישליסט

פינת אוכל עגולה בהתאמה אישית של מידה וצבע

צרו את פינת האוכל המושלמת שלכם על ידי הזמנת שולחן אוכל עגול וכסאות תואמים. פינת אוכל עגולה מאפשרת קשר עין בין כל הסועדים והעץ הטבעי נותן את השפעתו מרגיעה ומאזנת בחלל המגורים. שימו לב, השולחן מתאים לארבעה סועדים בלבד ולא משנה הקוטר הנבחר של המשטח העליון. המשטח העגול מצופה שתי שכבות לכה להגנה מרבית מבלי להסתיר את הטקסטורה המקסימה של העץ הטבעי. מוזמנים לבקר בגלריה מקסימה או בהזמנת משלוח והרכבה לכל הארץ וכמובן, עד בית הלקוח. 

צריכים מידע נוסף על שולחנות אוכל בהתאמה אישית

אל תפספסו את אחד מהרהיטים היפים שלנו, רוצים לשנות גודל או מידה, לשנות צבע, לתאם אספקה למועד עתידי - דברו איתנו בשעות הפעילות, בקשו את אריק או אלון או תשאירו פרטים ונחזור ביום למחרת..

וכמה דברים נוספים לגבי שולחנות מעץ טבעי

א. השולחנות, כמו כל הרהיטים מהעץ הטבעי עוברים תהליך עישון נגד מזיקים, תהליך חד פעמי המספיק לתמיד, כך תסירו דאגה מלבכם.ב. רובם הגדול של הרהיטים שלנו מיוצרים כיחידה אחת, כלומר ללא הברגות או הרכבות אלא כרהיטים איכותיים שלא יחרקו או יתנדנדו עם הזמן.ג. שולחן ורהיטים מעץ טבעי מתאימים במיוחד גם כתוספת עיצובית גם בחללי מגורים ובתים בסגנון מודרני ויוצרים איזון מושלם בין חומרי גלם תעשייתיים וקרים לבין תחושת חמימות נעימה של חומר גלם טבעי.
שולח אוכל עגול סקנדינבי
מידה

קוטר 90 ס"מ, קוטר 100 ס"מ, קוטר 110 ס"מ, קוטר 120 ס"מ

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים