שולחן עם הגדלות

 

שולחן עם הגדלות פנימיות לבחירה לעיצוב מקורי של פינת אוכל עגולה

שולחן עם הגדלות עם רגליים מעץ אלון מלא ומשטח עליון נפתח עם הגדלות פנימיות לבחירה (צפו בסרטון הדגמה). מתאים לעיצוב פינת אוכל עגולה או מלבנית, במיוחד למארחים מספר רב של סועדים. לשולחן מנגנון פתיחה איכותי של חברת Pottker הגרמנית וכולל אפשרות להזמנה אישית של קוטר, גובה וגם מספר הגדלות. עכשיו בחדר התצוגה או עם שירות משלוחים ארצי מהיר לבית הלקוח. זמן האספקה עד 28 ימי עבודה. מומלץ להתאים גם כסאות – צפו בקטלוג עשיר ומעודכן של כסאות אוכל. ניתן לקבל גם עם רגלים בצבע שחור (שאלו אותנו)

מ: 5,250 

הוסף לווישליסט

פינת אוכל מקסימה בהתאמה אישית - צפו בסרטון לדוגמא:

מה זה שולחן בהתאמה אישית? אתם בוחרים את הקוטר ואת מספר ההגדלות הרצוי לכם ואנחנו מייצרים לפי המידה שביקשתם. רהיט איכותי ונוח במיוחד לשימוש, כמובן עם שירות משלוחים ארצי מהיר ואחריות מלאה. רוצים לראות איך פותחים את השולחן? צפו בסרטון הדגמה קצר מהחנות של הגדלת השולחן

אוהבים את האפשרות לייצר רהיטים לפי מידה? צפו בקטלוג עשיר של רהיטים בהתאמה אישית.

שולחן אוכל עגול עם הגדלות
שולחן אוכל עגול צבוע

גודל ההגדלות משתנה בהתאם לקוטר השולחן:

קוטר שולחן 100 ס"מ - הגדלות של 30 ס"מ

קוטר שולחן 110 ס"מ - הגדלות של 37 ס"מ

קוטר שולחן 120 ס"מ - הגדלות של 40 ס"מ

קוטר שולחן 130 ס"מ - הגדלות של 48 ס"מ

קוטר שולחן 140 ס"מ - הגדלות של 48 ס"מ

קוטר שולחן 150 ס"מ - הגדלות של 48 ס"מ

פינת אוכל עגולה מעץ אלון היא בחירה מעולה לבית ולעיצוב הפנים העכשווי. הנה כמה מיטב היתרונות, המתחלקים ליתרונות פונקציונליים ועיצוביים:

יתרונות פונקציונליים:

  1. חיבור חברתי: השולחן העגול מסייע ביצירת חיבור חברתי מושלם בין האנשים שיושבים מסביבו. בזכות המבנה ישנו קשר עין בין כל הסועדים. מקום אידיאלי לארוחות משפחתיות וחברתיות.

  2. חיסכון במקום: פינת אוכל עגולה מתאימה לחללים קטנים יותר בבית, כיוון שהיא לא דורשת יותר מדי מקום סביבה. זה יכול להיות פתרון מעולה לבתים עם מגבלות מרחב.

  3. בטיחות: לפינת אוכל עגולה אין קצוות ופינות. לכן היא נחשבת לבטוחה יותר לילדים ויותר הרמונית בחלל פינת האוכל. 

יתרונות עיצוביים:

  1. אסתטיקה מודרנית: פינת אוכל עגולה מעץ אלון מספקת מראה מודרני ואלגנטי. המרקם החם של העץ משתלב היטב עם עיצובי הבית המודרניים והקלאסיים כאחד.

  2. חיבור לטבע: עץ אלון הוא חומר טבעי וחם, והשילוב שלו בעיצוב הבית מכניס את טבע החוץ לפנים שלך. זה יוצר אווירה טבעית ונעימה.

  3. תחושת נפח: בזכות המראה העגול של השולחן, ניתן ליצור תחושת נפח ושטח בחלל האוכל. זה יכול להוסיף תחושה של פתיחות בפינת האוכל.

  4. מותאם אישית: כאשר אתם בוחרים לעשות שולחן עם הגדלות מעץ אלון תוכלו לבחור את הגימורים והצבעים המתאימים לעיצוב הבית שלכם, מה שיכול ליצור שולחן ייחודי ומותאם לביתכם. בנוסף תוכלו לבחור את מספר ההגדלות הרצוי.

לסיכום, פינת אוכל עגולה מעץ אלון היא לא רק פונקציונלית ומותאמת אישית, אלא גם יכולה לשדר ערך אסתטי ואווירה נעימה לחלל הבית שלכם.

מידה

קוטר 100 ס"מ, קוטר 110 ס"מ, קוטר 120 ס"מ, קוטר 130 ס"מ, קוטר 140 ס"מ, קוטר 150 ס"מ

הגדלות

ללא הגדלות, 2 הגדלות של 48 ס"מ, 4 הגדלות של 48 ס"מ, 6 הגדלות של 48 ס"מ

אפשרות משלוח

,

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שולחן עם הגדלות”

מוצרים משודרגים