42%

שטיח חבל פסים

שטיח צבעוני מקסים מחבלים אורגנים טבעיים

חדש בגלריה של יעקב טוינה – שטיח חבל פסים בסגנון עיצוב מקורי. שטיחי חבל מיוצרים מסיבי חבל טבעיים ואורגנים של עץ הקוקוס, נחשבים לעמידים במיוחד ומושלמים לעיצוב הבית עם נגיעה כפרית. השטיחים נארגים מחומרים טבעיים בלבד וצבועים בגווני אדמה חמים. מתאימים לכל חדר בבית, לניקוי בשואב אבק או ניעור, עכשיו בגדלים לבחירה, לאיסוף בחנות או במשלוח ארצי מהיר עד בית הלקוח.

מ: 189  מ: 119 

הוסף לווישליסט
שטיח חבלים אורגני צבעוני
שטיח חבלים אורגני צבעוני

שטיח חבלים אורגני כתוספת צבעונית נעימה לכל חדר

מתאימים לסלון, חדר השינה ומתחת לפינות אוכל. השטיחים מיוצרים מחבל אורגני טבעי של עץ הקוקוס הגדל ונארג בדרום הודו הטרופית כחלק מתעשייה מסורתית של אזור זה. תוספת מקסימה ולא רק לחודשי החורף, נותנת תחושה חמה ומשפחתית ויוצרת איזון בית כל חומרי הגלם התעשייתים שבבית ומעניקה חמימות טבעית מושלמת. השטיח מעניק גם אלמנט צבעוני, שילוב של צבעי אדמה חמימים, בחלל המגורים בבית. תוספת נהדרת גם לחדרי ילדים, למטבח ולצד המיטה בחדר השינה בבית. 

הוראות תחזוקה לשטיחים מחבלים אורגנים:

השטיחים איכותיים ועמידים יחסית אבל כדי לתחזק אותם לאורך זמן כדאי להקפיד על מספר המלצות בסיסיות:

א. השטיחים מתאימים לחלל המגורים בתוך הבית ולא מתחת לשמש ישירה, שם הם עשויים לדהות.

ב. ניקיון באמצעות שואב אבק או ניעור, אבל לא מכונת כביסה. בכל מקרה, קראו את ההוראות המצורפות בתווית.

ג. לא להשתמש במוצר - הדרך הטובה ביותר לשמור עליו. סתם, סתם, תהנו ומקסימום תשדרגו אותו לאחר כמה שנים. בטח יהיו דגמים נפלאים חדשים.

ספסלים מעוצבים מעץ
ספסל מעוצב לצד שטיח צבעוני

יש לכם שאלות נוספות על שטיחי חבלים ?

רוצים לבדוק זמינות במלאי, לשאול על צבעים נוספים או שינויים כלשהם במוצר ? אל תפספסו את אחד המוצרים הנהדרים שלנו, טלפנו בשעות הפעילות או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, צוות טוינה כאן לשירותכם ונשמח לסייע במידע נוסף על הכסאות.

מידה

, ,

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים