שטיח כניסה לימונים

 

שטיח כניסה לימונים בעיצוב איטלקי משגע

שטיח כניסה לימונים עם הדפס מדליק בעיצוב איטלקי. השטיח מיוצר מסיבי חבל קוקוס קשיחים לניגוב רגליים ותחתית גומי נגד החלקה. מתאים לדלתות בגודל סטנדרטי של דירה ומכסה חלק גדול יחסית מרוחב הכניסה לבית. מתנה מושלמת לחנוכת הבית או עבורכם, לכניסה כיפית כבר מחדר המדרגות שלכם. עכשיו בחנות או עם שירות משלוחים ארצי מהיר עד הבית. מוצר מקסים בעיצוב מיוחד, עכשיו במלאי.

מ: 135 

הוסף לווישליסט
שטיח כניסה לימונים
שטיח סף דלת לימונים

שטיח כניסה לימונים - מתנה מושלמת לחנוכת בית 

אתם מוזמנים לבקר חברים שעברו דירה, ארוחת ערב או חנוכת בית, קבלו רעיון נחמד במיוחד: במקום להביא איתכם עציץ או בקבוק יין, שטיח כניסה לימונים לכניסה לבית יהיה רעיון מעולה ומקורי בתור מתנה. תוספת עליזה וצבעונית לעיצוב חלל המבואה. ככה יזכרו בכם בכל פעם כשיגיעו הביתה והמתנה תהיה בעלת ערך שגם נשמר לפרק זמן ארוך. בחרו דגם שמח ועליז - מבטיחים לכם הצלחה מסחררת ושדרוג הערך של המתנה. ניתן לקבל שובר החלפה, עכשיו אצלנו בחנות או עם שירות משלוחים מהיר.

המלצות לניקוי ושמירה על השטיחים:

השטיחים איכותיים ועמידים יחסית אבל כדי לתחזק אותם לאורך זמן כדאי להקפיד על מספר המלצות בסיסיות:א. השטיחים מתאימים לחדרי מדרגות או חללי כניסה מקורים. מומלץ לא להניח תחת כיפת השמים, שמש וגשם יכולים לגרום למוצר להתבלות במהירות יחסית.ב. ניקיון באמצעות שואב אבק או ניעור, אל תשכחו שבסה"ע מדובר בשטיח כניסה לבית ולא בשטיח אמבטיה או משהו כזה.ג. לא להשתמש במוצר - הדרך הטובה ביותר לשמור עליו. סתם, סתם, תהנו ומקסימום תשדרגו אותו לאחר שנתיים שלוש. בטח יהיו דגמים נפלאים חדשים.
שטיח סף דלת לימונים
שטיח סף דלת לימונים

יש לכם שאלות נוספות על שטיחי כניסה מעוצבים ?

רוצים לבדוק זמינות במלאי, לשאול על צבעים נוספים או שינויים כלשהם במוצר ? אל תפספסו את אחד המוצרים הנהדרים שלנו, טלפנו בשעות הפעילות או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, צוות טוינה כאן לשירותכם ונשמח לסייע במידע נוסף על הכסאות.

שטיחי כניסה מעוצבים מפרט טכני

סיבי חבל קוקוס קשיחים לניגוב רגליים על בסיס משטח גומי נגד החלקה. סיבי הקוקוס גדלים בדרום הודו, תעשייה ענפה ואורגנית בפיקוח ממשלתי המפרנסת עשרות אלפי משפחות. גודל השטיח הוא 45x75 ס"מ ומתאים לדלתות כניסה בגודל סטנדרטי, כמו דלתות רב בריח רגילות. השטיח מכסה את רוב שטח הכניסה. ניתן להשיג גם שטיחי כניסה ארוכים לדלתות כפולות. מוזמנים לבקר אותנו גם בחדר התצוגה, כמו שאומרים, אין טוב ממראה עיניים.

מידה

אפשרות משלוח

,