ארון מדפים עץ וברזל

 

ארון מדפים עץ וברזל – תוספת פתוחה ומיוחדת לתצוגה ועיצוב חלל הבית

ארון מדפים עץ וברזל יצוק המיוצר בעבודה מדויקת ואיכותית. לארון מדפים מעץ מלא ועיצוב פתוח ואוורירי המתאים מאוד בתור ארון תצוגה בחלל המגורים או המשרד. רהיט מיוחד ומקורי, עכשיו בחדר התצוגה או עם שרות משלוחים ארצי. ניתן לבחור מהמידות הקיימות במלאי ולקבל באספקה מידית ובנוסף ניתן לייצר לפי מידה מבוקשת בזמן אספקה מעט ארוך יותר – מומלץ על ידי הצוות 🙂

מ: 3,690 

הוסף לווישליסט

ארון מדפים עץ וברזל תוספת מושלמת לתצוגה

בשני גדלים לבחירה או עם אפשרות לייצור בהתאמה אישית. יש לכם צורך ברהיט מעוצב לתצוגה, בבית או בעבודה? מצאנו את הפתרון המושלם, ארון מדפים מעץ וברזל באספקה מיידית או בהזמנה לפי מידה. מבנה הארון משולב בבסיס ברזל, המיוצר בעבודת רתכות מדויקת במיוחד עם מדפים מעץ טבעי מלא. רהיט איכותי ללא הברגות או הרכבות אלא מיוצר כחתיכה אחת, תוספת מושלמת לחללי תצוגה, מכירה, מקומות לאירועים או אפילו אצלכם בסלון. מוזמנים אלינו לתצוגה או לתאם משלוח מהיר לבית הלקוח. קחו בחשבון, זמן האספקה של רהיטים בהתאמה אישית הוא מעט ארוך מהרגיל.

 

יש לכם שאלות על ארון מדפים מעץ וברזל?

אל תפספסו את אחד מהרהיטים היפים שלנו, רוצים לשאול על מידות, גדלים וחומרים? דברו איתנו בשעות הפעילות, בקשו את אריק או אלון או תשאירו פרטים ונחזור ביום למחרת..

וכמה דברים נוספים לגבי הארונות

א. הארונות, או יותר נכון המדפים מהעץ הטבעי עוברים תהליך עישון נגד מזיקים, תהליך חד פעמי המספיק לתמיד.

ב. הארונות שלנו מיוצרים כיחידה אחת, כלומר ללא הברגות או הרכבות אלא כרהיטים איכותיים שלא יחרקו או יתנדנדו עם הזמן.

ג. הארונות תצוגה מתאימים מאוד כתוספת עיצובית גם בחללי מגורים וסלונים בסגנון מודרני ויוצרים איזון מושלם בין חומרי גלם תעשייתיים וקרים לבין תחושת חמימות נעימה של חומר גלם טבעי.


ארון מדפים עץ וברזל
ארון מדפים עץ וברזל
מידה

, , ,

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים