כסא בר מעוצב

 

כסא בר מעוצב מברזל ראטן בסגנון אלגנטי – תוספת מהודרת ונוחה במיוחד למטבח

כסא בר מעוצב בסגנון מינימלי בעל מושב ראטן מקסים עם משענת נוחה על בסיס ברזל. הכסאות מגיעים בשני גדלים – גובה מושב של 67 ס”מ המתאים לגובה חצי בר (של 90 ס”מ) וגובה 75 המתאים לגובה בר מלא (של 100 ס”מ). תוספת אלגנטית לעיצוב הדלפק והאי במטבח. רהיט איכותי ומקסים, עכשיו בחנות או עם משלוח עד הבית.

מ: 890 

הוסף לווישליסט

כסאות בר מעוצבים - לא מתפשרים על עיצוב הבר

שילוב מקסים שבין ברזל חזק לראטן טבעי באיכות מעולה. תוספת מקסימה בעיצוב מינימליסטי לבר או לאי במטבח, כמובן מבלי להתפשר על הנוחות. להשיג בחנות או עם שירות משלוחים ארצי מהיר אליכם הביתה. מומלץ לוודא זמינות במלאי.
כסאות בר ראטן
כסאות בר ראטן
כסאות בר ראטן

כסאות בעיצוב יוקרתי ואיכות מעולה

השילוב שבין חומר גלם מעולה ואיכות ייצור מדויקת יתארו היטב את הדגם של כסאות הבר. מתאימים לדלפקים בגובה תשעים או מאה סנטימטרים ומיוצרים במפעל המספק רהיטים למותגים היוקרתיים בעולם העיצוב והריהוט באירופה וארצות הברית. אצלנו תמצאו אותם במחיר ישראלי לחלוטין. מוזמנים לבקר בגלריה או להזמין עם שירות משלוחים.

כסאות ראטן בעיצוב מינימליסטי בהשראת הסגנון הסקנדינבי

חומר הגלם הטבעי יחד עם הקווים עם המסה המינימלית יוצרים את דלפק הבר המושלם. ניתן להשיג גם שולחנות תואמים מברזל יצוק בהתאמה אישית. מוזמנים להתייעץ איתנו ויחד לקבל פתרון עיצובי מושלם של פינת אוכל בגובה סטנדרטי או בגובה דלפק בר.

יש לכם שאלות על כסאות בר מעוצבים עם משענת ?

אל תפספסו את אחד המוצרים הנהדרים שלנו, טלפנו בשעות הפעילות או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, צוות טוינה כאן לשרותכם ונשמח לסייע במידע נוסף על הכסאות.

מידה

רוחב 46 עומק 48 גובה מושב 65 ס"מ, רוחב 46 עומק 48 גובה מושב 75 ס"מ

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים