מיטה זוגית מרופדת

 

מיטה זוגית מרופדת תוצרת איטליה בעיצוב מקורי – עכשיו עם מתנה לבחירה

מיטה זוגית מרופדת בעיצוב איטלקי משגע בשני גדלים לבחירה. המיטה מתאימה לשני גדלים סטנדרטיים של מזרון ובעלת עיצוב רך ומלטף עם ריפוד בראש המיטה אבל גם בדפנות. הכיסוי נשלף ומתאים לכיבוס, מיוצר מבד איכותי במיוחד עם ריפוד עמוק ונעים למגע. עכשיו בחדר התצוגה או עם שירות משלוחים ארצי מהיר לבית הלקוח כולל מתנה מקסימה לבחירה – שידת לילה דגם 10004 או 500 ש”ח למימוש מיידי בחנות או באתר.

מ: 6,990 

הוסף לווישליסט

עיצוב איטלקי ומחיר ישראלי - מיטות מרופדות בגדלים לבחירה

חדש לגמרי יבוא בלעדי מאיטליה הישר מהמפעל המעולה שמייצר עבור המותגים המובילים בעולם. המיטות זמינות במלאי ונשלחות באספקה מיידית ללא צורך בהמתנה. אנחנו מובילים ומרכיבים בחדר השינה שלכם לעיתים אפילו יום לאחר ההזמנה. את איכות הייצור ניתן לחוש בכל אחד מחלקי המיטה השונים החל מהמבנה המוקפד והריפוד העוטף והאיכותי כולל רגליות רכות ואלגנטיות. המיטה מוקפת ריפוד מכל צדדיה כך שניתן להסתובב גם בחשכה מבלי לחשוש מחבלה או מכות ברגלים. ניתן להשיג אצלנו גם שידות לילה תואמות או אביזרים מקסימים לצד המיטה, כמו סלסלות קש גדולות שבתמונה.

מיטה זוגית מרופדת
מיטה זוגית מרופדת
מיטה זוגית מרופדת
ראש מיטה מרופד

ראש מיטה מרופד בזווית מושלמת 

ראש המיטה מרופד בבד איכותי ונושם עם ריפוד נעים ונוח בעת הישענות לאחור. הריפוד נשלף מתאים לניקוי במכונת כביסה, אבל האמת שאין ממש סיבה לכך רק אם התלכלך מגורם חיצוני כמו אוכל שתיה וכדומה. המיטות מיוצרות באיטליה במפעל מעולה המייצר למותגים הטובים בעולם בתחום חדרי שינה, גם אתם יכולים, עכשיו במחיר ישראלי שפוי.

ומה לגבי ארגז מצעים

שאלה טובה, הדגם הנ"ל מיוצר ללא ארגז אחסון. ניתן להשיג דגם דומה מאוד הכולל ארגז מצעים ענק עם מנגנון פתיחה נוח לשימוש. (בקרוב באתר אבל ניתן לראות בחדר התצוגה)

יש לכם שאלות על מיטות זוגיות מרופדות?

אל תפספסו את אחד המוצרים הנהדרים שלנו, טלפנו בשעות הפעילות או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, צוות טוינה כאן לשירותכם ונשמח לסייע במידע נוסף על הכסאות.

ולפני שנשכח, הנה המידות הכלליות של המיטה

מזרן 160/200 - רוחב 176 עומק 225 גובה 96 ס"מ

מזרן 180/200 - רוחב 196 עומק 225 גובה 96 ס"מ

מידה

מזרן 160×200, מזרן 180×200

אפשרות משלוח

,

מתנה לבחירה

לא צריך, תודה, שידת לילה לבנה (דגם 10004), 500 ש"ח למימוש מיידי

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “מיטה זוגית מרופדת”

מוצרים משודרגים