חוזר בקרוב

סולם מדפים תכלת

 

סולם מדפים תכלת מעץ מלא בסגנון כפרי מקורי לספרים ופריטים מעוצבים

סולם מדפים תכלת – תוספת מרהיבה לכל חדר בבית, מתאים כארון מדורג לספרים ותצוגה של פרטי עיצוב וחפצים נאים, תוספת אחסון בחדר האמבט ואפילו לצד המיטה. מיוצר כרהיט איכותי ללא הרכבות או הברגות ושומר על אורך חיים לא מוגבל. רהיט מושלם גם ללקוחות עסקיים כמו בעלי מסעדות וחללים לאירועים מעוצבים, ניתן גם להשכיר זמנית למי שזקוק לו לזמן מוגבל, עכשיו בחדר התצוגה או עם משלוח לכל הארץ.

מ: 1,890 

הוסף לווישליסט

סולמות מדפים בגוונים לבחירה - תוספת מקסימה לאחסון ותצוגה

ללא ספק, אחד הרהיטים הכי רבי שימושיים שיש בגלריה. בשנים שבהם נמכרו כאן זכינו לראותם משמשים בכמעט כל מטרה אפשרית בחלל המגורים בבית. קבלו מספר שימושים לדוגמא שאולי תתאים גם לכם: סולם מדפים לספרים ואביזרים מעוצבים לסלון הבית, סולם לצד המיטה בחדר השינה שלכם במקומה של שידת לילה מסורתית וקטנה, כוננית למרפסת השירות לכל אבקות וחומרי כביסה וגם סולם מדפים לכניסה לבית.

יש לכם שאלות על סולמות מדפים מעץ ?

אל תפספסו את אחד מהרהיטים היפים שלנו, רוצים לשנות גודל או מידה, לשנות צבע, לתאם אספקה למועד עתידי - דברו איתנו בשעות הפעילות, בקשו את אריק או אלון או תשאירו פרטים ונחזור ביום למחרת..

וכמה דברים נוספים לגבי סולמות מדורגים עם מדפים:

א. הסולמות, כמו כל הרהיטים מהעץ המלא עוברים תהליך עישון נגד מזיקים, תהליך חד פעמי המספיק לתמיד, כך תסירו דאגה מלבכם.

ב. סולמות המדפים שלנו מיוצרים כיחידה אחת, כלומר ללא הברגות או הרכבות אלא כרהיטים איכותיים שלא יחרקו או יתנדנדו עם הזמן.

ג. סולמות ורהיטים מעץ מלא מתאימים במיוחד גם כתוספת עיצובית גם בחללי מגורים ובתים בסגנון מודרני ויוצרים איזון מושלם בין חומרי גלם תעשייתיים וקרים לבין תחושת חמימות נעימה של חומר גלם טבעי.

סולם מדפים תכלת מעץ
סולם מדפים תכלת מעץ
מידה

אפשרות משלוח

,