שולחן גינה עגול

 

שולחן גינה עגול פסיפס בסגנון עיצוב אותנטי בשישה גדלים לבחירה

שולחן גינה עגול מברזל עם משטח עליון מוזאיקה מקורי ומיוחד דמוי פסיפס. מתאים כשולחן אוכל לגינה או למרפסת, עמיד בכל מזג אויר, ובעל מראה נעים ומיוחד. עכשיו בגדלים רבים מאוד לבחירה (הקליקו על סרגל המידה) לבחירה בקטלוג שולחנות האוכל או בחנות הרהיטים בישפרו סנטר שבמודיעין.

מ: 990 

הוסף לווישליסט

שולחנות פסיפס לגינה בדגמים מרהיבים

שילוב מקסים בין רגלי ברזל אותנטיים ומשטח עליון של אבני פסיפס המוטבעים על בטון בעבודת יד אמיתית. להשיג בדגמים רבים לבחירה, ובגדלים שונים כאשר כל שולחן הוא שונה ויחיד במינו. מתאימים במיוחד לעיצוב הגינה והמרפסת וניתן להשיג גם כסאות גינה מקסימים לבחירה. 

 

שולחן גינה עגול ואותנטי בשישה גדלים לבחירה

טרם ההזמנה, מומלץ לבדוק מהו החלל הפנוי שלכם בגינה או במרפסת. ניתן לקחת סרט מדידה (מטר) ולמדוד על הרצפה מהו קוטר השולחן האידיאלי, כמובן גם בהתאם לכמות הסועדים המתוכננת. להלן ההמלצה לגודל הרצוי לכם, כאשר יש לקחת בחשבון מהו גודל הכיסאות שבחרתם.

2-3 סועדים - שולחן בקוטר 60 ס"מ

4-5 סועדים - שולחן בקוטר 80 ס"מ

6-7 סועדים - שולחן בקוטר 100 ס"מ

8-9 סועדים - שולחן בקוטר 120 ס"מ

עכשיו שולחנות נוספים בחדר התצוגה

מחפשים כיוון מסוים ? ניתן לשלוח לכם גם תמונות בווצאפ של דגמים נוספים. שלחו לנו הודעה בתחתית העמוד, השאירו מספר טלפון נייד ונשלח לכם תמונות של דגמים מעוצבים נוספים זמינים במלאי. 

שולחן פסיפס לגינה
שולחן פסיפס לגינה

יש לכם שאלות על שולחנות פסיפס לגינה ?

רוצים לשאול עד דגמים נוספים, לקבל תמונות של צבעים זמינים במלאי - אל תפספסו את אחד המוצרים הנהדרים שלנו, טלפנו בשעות הפעילות או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, צוות טוינה כאן לשירותכם ונשמח לסייע במידע נוסף על השולחנות.

שולחנות אוכל עגולים מפסיפס מרוקאי מציעים מספר יתרונות:

  1. יופי ואסתטיקה: שולחנות אוכל מרוקאיים עגולים מפסיפס מעניקים מראה מרהיב ומפואר לחלל האוכל. הפסיפס משתקם בצורות וצבעים עשירים ומיוחדים שהם חלק בלתי נפרד מהתרבות והאמנות המרוקאית.

  2. קלות לניקוי: שולחנות אוכל מפסיפס מרוקאי עגולים ידידותיים לניקוי ואחזקה. הם מיוצרים מחומרים טבעיים ועמידים וניתן לנקותם בקלות עם מטלית לחה וסבון עדין.

  3. פונקציונליות: שולחנות אוכל מרוקאיים עגולים מתאימים לאכילה משפחתית ומשחקים. הם מציעים מרחב נוח לכל המשתתפים באכילה ומאפשרים שיחה נוחה וטובה בין הסועדים.

  4. גמישות בעיצוב: שולחנות אוכל מרוקאיים עגולים זמינים במגוון צבעים וגדלים, וניתן להתאים אותם למגוון סגנונות עיצוב פנים. הם מתאימים לחללי אוכל מודרניים ומסורתיים כאחד.

מידה

, , , , ,

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים