שרפרף עץ טבעי

 

שרפרף עץ טבעי – תוספת כפרית מקסימה לשולחן פינת האוכל ובכלל

שרפרף עץ טבעי בסגנון עיצוב כפרי. השרפרפים מיוצרים מעץ מלא ואיכותי ללא הברגות או הרכבות (רהיט one piece) וכוללים חיזוקים כפולים ברגליים המבטיחים איכות וחוזק למוצר. עיצוב בסגנון כפרי קלאסי עם מבנה הכולל משטח ישיבה קעור ונוח וגוון עץ טבעי למראה כפרי מקורי. רהיטים מקסימים לעיצוב הבית, תוספת טבעית מרהיבה לחלל המגורים. מתאים גם בתור שרפרף לפינת אוכל כתוספת של מקום ישיבה נוסף.

מ: 549 

הוסף לווישליסט

שרפרפים מעוצבים בסגנון טבעי עם חיזוקים ברגלים

זה לא רק יפה זה גם איכותי. שרפרף עץ בסגנון טבעי מקסים וחם עם מושב קעור ונוח במיוחד. תוספת מושלמת לפינות אוכל, כמקום ישיבה נוסף בסלון או כפריט עיצובי כפרי העומד בפני עצמו. השרפרף בגובה של כסא אוכל רגיל מתאים גם לבתים בסגנון מודרני בזכות האלמנט הטבעי שמאזן את כל חומרי הגלם התעשייתיים שבבית. מוזמנים לראות בחדר התצוגה, או עם שירות משלוחים ארצי מהיר עד בית הלקוח.

יש לכם שאלות על שרפרפים מעץ טבעי?

אל תפספסו את אחד מהרהיטים היפים שלנו, דברו איתנו בשעות הפעילות, בקשו את אריק או אלון או תשאירו פרטים ונחזור ביום למחרת..

וכמה דברים נוספים לגבי השרפרפים החמודים האלה

א. השרפרפים, כמו כל הרהיטים מהעץ הטבעי עוברים תהליך עישון נגד מזיקים כך שהסירו דאגה מלבכם.

ב. הרהיטים שלנו מיוצרים כיחידה אחת, כלומר ללא הברגות או הרכבות אלא כרהיטים איכותיים שלא יחרקו או יתנדנדו עם הזמן.

ג. שהשרפרף מתאים מאוד כתוספת עיצובית גם בחללי מגורים וסלונים בסגנון מודרני ויוצרים איזון מושלם בין חומרי גלם תעשייתיים וקרים לבין תחושת חמימות נעימה של חומר גלם טבעי.

שרפרף עץ טבעי מלא
שרפרף עץ טבעי מלא
מידה

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים