שטיח כוכבים קלאסי

 

שטיח כוכבים קלאסי לעיצוב גלאקטי מקסים בכניסה

שטיח כוכבים קלאסי על רקע טבעי נייטרלי. השטיח מחוצר מסיבי חבל קוקוס קשיחים לניגוב רגליים ותחתית גומי נגד החלקה. מתאים לדלתות בגודל סטנדרטי של דירה ומכסה חלק גדול יחסית מרוחב הכניסה לבית. מתנה מושלמת לחנוכת הבית או עבורכם, לכניסה כיפית כבר מחדר המדרגות שלכם. עכשיו בחנות או עם שרות משלוחים ארצי מהיר עד הבית. מוצר מקסים בעיצוב מיוחד, עכשיו במלאי.

מ: 135 

הוסף לווישליסט

שטיחי כניסה עם הדפס כוכבים טרנדי ומדליק

טרנד הכוכבים העולמי מגיע לארץ גם על שטיחי כניסה לדלת. השטיח מעוצב בגוונים סולידים ושקטים של חבל טבעי והדפס כוכבים שחורים. ניתן להשיג גם עם כיתוב חמוד של ברוכים הבאים באנגלית. מתאים לעיצוב הכניסה לבית או גם למשרד, מיוצר בגודל סטנדרטי של שבעים וחמש על ארבעים וחמש ס"מ המכסה את רוב מפתן הדלת. מיוצר עם משטח גומי תחתון למניעת החלקה ושמירה על יציבות המוצר. מוזמנים לאסוף עצמאית בגלריה או עם שירות משלוחים ארצי מהיר אליכם הביתה.

יש לכם שאלות על שטיח כוכבים?

אל תפספסו את אחד מהשטיחי כניסה היפים שלנו, דברו איתנו בשעות הפעילות, בקשו את אריק או אלון או תשאירו פרטים ונחזור ביום למחרת..

וכמה דברים נוספים על שטיחי כניסה:

א. השטיחים מיוצרים מסיבים של חבלים מעץ קוקוס הגדלים בעיקר בדרום הודו הטרופית. זוהי תעשיה טבעית שאינה פוגעת בסביבה ומפרנסת עשרות אלפי משפחות. 

ב. השטיחים מיוצרים על בסיס משטח גומי עמיד נגד החלקה.

ג. שטיחי הכניסה מיובאים על ידינו בעיצוב מקורי. אהבתם דגם מסוים - סביר להניח שלא ישוב לאחר שאזל מהמלאי אז לא כדאי לפספס.

שטיח כוכבים קלאסי לכניסה
שטיח כניסה כוכבים
מידה

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים