שולחן אבירים מהודר

שולחן אבירים מהודר לפינת אוכל מושלמת בגדלים לבחירה

שולחן אבירים מהודר מעץ גושני מלא. השולחן מיוצר מעץ מלא ואיכותי מסוג בוקיצה (elm wood) ומצופה בשתי שכבות של לכה שקופה לשמירה מקסימלית על העץ. מעוצב בסגנון אבירים קלאסי הכולל רגלי איקס חזקות ומשטח עץ מהודר ועבה מאוד המתאים לעד תריסר סועדים. רהיט בעל נוכחות מדהימה, מתאים גם לבתי אירועים ולעיצוב חללים גדולים. עכשיו בחנות עם משלוחים לכל הארץ. ניתן להשיג גם כיסאות אוכל איכותיים ותואמים בקטלוג עשיר ומעודכן. כמובן, ניתן להתרשם מאיכות השולחנות בגלריה בשעות הפעילות. אל תפספסו את אחד המוצרים המקסימים שלנו, צרו קשר עוד היום.

מ: 5,990 

הוסף לווישליסט
שולחן אבירים במשרד

השולחן האהוב - גם בתור שולחן לעמדת עבודה

נאה דורש נאה מקיים - גם אצלנו במשרד, שולחנות האבירים בתור עמדת עבודה. בעל מראה חם, עשיר ובעל נוכחות מרשימה, תוספת פשוט מקסימה גם לחללי עבודה, בבית או במשרדים. ללא ספק, אחד הרהיטים האהובים בגלריה, מוזמנים לקפוץ לראות או כמובן, שירות ארצי מהיר אליכם הביתה. 

שולחנות אוכל במידות גדולות בסגנון אבירים

מחפשים שולחנות גדולים במיוחד לפינת האוכל או לגינה והמרפסת? בטוינה תוכלו להשיג שולחנות גדולים במיוחד באורך של עד שני מטר וחצי לשנים עשר סועדים. השולחנות המיוצרים מעץ טבעי ומצופים בשתי שכבות של לכה שקופה להגנה מירבית על שלמות המשטח העליון של השולחן. כמובן, שירות משלוחים ארצי מהיר אליכם הביתה ואחריות מלאה על המוצר. מומלץ לוודא זמינות במלאי.

שולחן אוכל אבירים
שולחנות אוכל מעץ

שולחן עץ - תוספת מושלמת גם בבתים בסגנון מודרני

מעצבים את פינת האוכל הכי חמה ומשפחתית גם בבתים אשר מעוצבים בסגנון מודרני ועכשווי. העץ הטבעי בעל הטקסטורה המרשימה מאזן את כל חומרי הגלם הקרים המקיפים אותנו בבית. חומר גלם טבעי ומקסים עכשיו בשישה גדלים לבחירה עם שירות משלוחים ארצי. 

יש לכם שאלות על שולחנות אבירים ?

אל תפספסו את אחד המוצרים הנהדרים שלנו, במידה ומעוניינים לתאם אספקה, שינוי גודל או צבע - טלפנו בשעות הפעילות או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, צוות טוינה כאן לשירותכם.

מידה

, , , , ,

אפשרות משלוח

,

מוצרים משודרגים