שולחן גינה פסיפס

שולחן גינה פסיפס גדול בסגנון עיצוב מרוקאי מקורי

שולחן גינה פסיפס מלבני גדול בעיצוב מקסים. השולחן מתאים לעד שמונה סועדים, מיוצר מאריחי פסיפס המוטבעים על משטח בטון מוחלק בעיצוב אותנטי מקורי. מתאים בתור פינת אוכל לגינה או המרפסת, מעולה בכל מזג אוויר, עמיד במיוחד וללא בלאי. עכשיו בגלריה או עם שירות משלוחים ארצי. מומלץ לוודא זמינות טרם ההגעה. למחפשים שולחנות אוכל לפנים הבית, מומלץ לצפות גם בקטלוג עשיר ומעודכן של שולחנות אוכל מעץ.

מ: 4,990 

הוסף לווישליסט

שולחנות פינת אוכל מרוקאים בגודל מלבני מפסיפס זכו לפופולריות רבה בגלל הייחודיות והסגנון המרוקאי המיוחד שהם מציגים. הם מיוצרים בעבודת יד מחומרי גלם טבעיים כמו עץ ופסיפס, ומשלבים טכניקות מסורתיות ומודרניות של אמנות ייצור הרהיטים.

מה שמאפיין את שולחנות הפינת אוכל מרוקאים הוא הייחודיות והסגנון המזרחי המרוקאי שלהם. הם מציגים מראה מעניין ואקזוטי של מזרח התיכון, ומתאימים בצורה מושלמת לכל סגנון עיצוב פנים. הם נועדו לספק מראה ותחושה של תרבות מרוקאית אותנטית, ומציעים למזמינים חווית ייחודית של אסתטיקה ופונקציונליות.

בנוסף לסגנון המרוקאי המיוחד שלהם, שולחנות הפינת אוכל מרוקאים מיוצרים עם חומרי גלם איכותיים ועמידים, מה שהופך אותם לאחד הרהיטים החזקים והעמידים ביותר בשוק. הם מציעים יציבות וקשיחות, ועשויים להחזיק לאורך זמן רב עם טיפול ותחזוקה נכונים.

מידה

רוחב 200 עומק 100 גובה 76

אפשרות משלוח

,

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שולחן גינה פסיפס”

מוצרים משודרגים