שולחן עגול מינימליסטי

שולחן עגול מינימליסטי בשני גדלים לבחירה או כזוג שולחנות

שולחן עגול מינימליסטי בסגנון עיצוב דק ומינימלי. מתאימים כזוג שולחנות עם אפשרויות שונות של עיצוב עצמי. מיוצרים מפורניר אלון ניטרלי המתאים כמעט לכל סלון ורגלי מתכת מעובדים ומעוגלים למראה מעודן. תוספת מושלמת לסלון עכשיו בגלריה או עם שירות משלוחים ארצי מהיר לבית הלקוח. מומלץ על ידי הצוות.

מ: 890 

הוסף לווישליסט
זוג שולחנות עגולים

אחד או שנים ? זוג שולחנות סלון עגולים בעיצוב אישי שלכם

זוג שולחנות משתלבים לעיצוב אישי מושלם של חלל המגורים. ה"המשחק" שבין שני השולחנות יאפשר לכם "לפתוח" ו"לסגור" אותם לפי הצרכים וגם לפי המרחב הפנוי בסלון הבית. במידה ומחפשים רהיטים בהתאמה אישית, ניתן להזמין מראש גם גדלים שונים מהסטנדרט, מוזמנים לדבר איתנו על כך. עכשיו בגלריה או עם שירות משלוחים ארצי מהיר לבית הלקוח.

יש לכם שאלות על זוג שולחנות סלון עגולים?

מעוניינים לשנות מידה, להזמין צבע שונה או כל דבר אחר? אל תפספסו את אחד השולחנות היפים שלנו, דברו איתנו בשעות הפעילות או שלחו הודעה ונחזור בהקדם

וכמה דברים נוספים לגבי השולחנות:

א. השולחנות, כמו כל הרהיטים מהעץ הטבעי עוברים תהליך עישון נגד מזיקים, תהליך חד פעמי המספיק לתמיד, כך תסירו דאגה מלבכם.

ב. רובם הגדול של הרהיטים שלנו מיוצרים כיחידה אחת, כלומר ללא הברגות או הרכבות אלא כרהיטים איכותיים שלא יחרקו או יתנדנדו עם הזמן.

ג. שולחן ורהיטים מעץ טבעי מתאימים במיוחד גם כתוספת עיצובית גם בחללי מגורים ובתים בסגנון מודרני ויוצרים איזון מושלם בין חומרי גלם תעשייתיים וקרים לבין תחושת חמימות נעימה של חומר גלם טבעי.

גודל

קטן: קוטר 60 גובה 38 ס"מ, גדול: קוטר 80 גובה 42 ס"מ, זוג שולחנות

אפשרות משלוח

,

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שולחן עגול מינימליסטי”

מוצרים משודרגים